Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagen (ukas, månedens?) negative er at;

1) den vonde foten min kanskje ikke bare skyldes betennelse i fettputa. Har tatt ultralyd i dag og ble henvist videre til MR (i morgen) siden de syntes å se en rekke små-frakturer der. Fuck!

2) jeg ikke klarer å slutte bekymre meg for jobben min. Det går mildt sagt litt (veldig) nedover, og fortiden er det faktisk ingenting å gjøre ...! Da jeg er den med minst ansiennitet klarer jeg liksom ikke helt å føle meg trygg. Vet at det ikke hjelper å bekymre seg, men det er ikke bare noe jeg kan skru helt av. Det ligger liksom hele tiden i underbevissheten.

THE END

Annonse

Først lide seg gjennom to voksne kvinnfolk som gumler og prater seg i mellom med så mye mat i munnen at de sliter med å høre hva den andre sier, for så at den ene begynner å legge ut om de latterlige menneskene hun kjenner som aldri har vist interesse for fysisk aktivitet som nå har fått sansen for sykling og løping.

Hvorpå den andre med lett spydighet i stemmen "Ja, for ikke å snakke om alle de ekle selfisene de legger ut på Facebook om hvor mange treninger de gjør om dagen."

Det kan noteres at siste del ble gjennomført mens de spiste sjokolade, igjen med munnen full mens de snakket og lo hånlig av disse idiotene.

Begge er godt overvektige og følger 5:2, og den ene har en ektefelle som fikk en tå amputert grunnet diabetes.

Først lide seg gjennom to voksne kvinnfolk som gumler og prater seg i mellom med så mye mat i munnen at de sliter med å høre hva den andre sier, for så at den ene begynner å legge ut om de latterlige menneskene hun kjenner som aldri har vist interesse for fysisk aktivitet som nå har fått sansen for sykling og løping.

Hvorpå den andre med lett spydighet i stemmen "Ja, for ikke å snakke om alle de ekle selfisene de legger ut på Facebook om hvor mange treninger de gjør om dagen."

Det kan noteres at siste del ble gjennomført mens de spiste sjokolade, igjen med munnen full mens de snakket og lo hånlig av disse idiotene.

Begge er godt overvektige og følger 5:2, og den ene har en ektefelle som fikk en tå amputert grunnet diabetes.

Seriøst

pulp-fiction.jpg

Jeg var veldig veldig her:

Etter å ha blitt belært av en overvektig kvinne som skrøt av at hun noen ganger kjøpte en boks med iskrem på vei hjem om hun ikke hadde tid til å lage middag (det var jo tross alt bare kalorier, liksom) om hvor usunn jeg var og sånn...så har jeg innsett at det eneste man kan gjøre er å måpe og se rart på dem...

Etter å ha blitt belært av en overvektig kvinne som skrøt av at hun noen ganger kjøpte en boks med iskrem på vei hjem om hun ikke hadde tid til å lage middag (det var jo tross alt bare kalorier, liksom) om hvor usunn jeg var og sånn...så har jeg innsett at det eneste man kan gjøre er å måpe og se rart på dem...

Du er jo selve definisjonen på usunn!

Og jeg forlot åstedet så fort jeg kunne.

Du er jo selve definisjonen på usunn!

Og jeg forlot åstedet så fort jeg kunne.

Ifølge legen min har jeg usunt lav fettprosent :p

Er forresten enig med strategien din for tilbakestående mennesker som diskuterer ting de ikke har nok viljestyrke til å lære seg noe om - det er bare å komme seg bort før man imploderer og lager et sort hull...

ennda bedre.-....når et ganske overvektig kvinnfolk betaler for 3-5 PT timer i uken...og ikke skjønner hvorfor ho ikke har fremgang,,,, der ho mener opplegget til treneren ikke fungerer, tross alt ho trener jo?

men glemmer at ho drikker 0,5 l cola før 10 ,min oppvarming, og 0,5l etter oppvarming, så skal ho trener 45 min med treneren....

Annonse

Ifølge legen min har jeg usunt lav fettprosent :p

Er forresten enig med strategien din for tilbakestående mennesker som diskuterer ting de ikke har nok viljestyrke til å lære seg noe om - det er bare å komme seg bort før man imploderer og lager et sort hull...

Grunnlaget, for min del, legges allerede når man stapper munnen full av maten for så å begynne å prate. Da er jeg veldig lite vennlig innstilt på eventuelle gullkorn som kommer.

ennda bedre.-....når et ganske overvektig kvinnfolk betaler for 3-5 PT timer i uken...og ikke skjønner hvorfor ho ikke har fremgang,,,, der ho mener opplegget til treneren ikke fungerer, tross alt ho trener jo?

men glemmer at ho drikker 0,5 l cola før 10 ,min oppvarming, og 0,5l etter oppvarming, så skal ho trener 45 min med treneren....

Det minner meg om de to relativt kraftige jentene i alt for små kompresjonsbukser (noen må få vite hva kompresjon skal komprimere ;) ) som spiste hver sin "proteinbar" (de fra multipower med lite protein og masse karbo) for å få energi til å GÅ på tredemølle for å bli slanke :p Jeg håper det var en engangsgreie. Eller...det var vel det, for jeg har ikke sett dem etterpå :p

Grunnlaget, for min del, legges allerede når man stapper munnen full av maten for så å begynne å prate. Da er jeg veldig lite vennlig innstilt på eventuelle gullkorn som kommer.

Jeg tror vi bare må innse at jo mindre folk kan om trening og kosthold, jo større behov har de for å late som om de kan noe for å fikse på sin egen dårlige samvittighet fordi de ikke gjør noe med ting de vet er et problem (puh! laaaang setning). Det virker som om en del slike tenker "ja, men dette kan jeg jo alt om så jeg skal bare få litt mer motivasjon først - kanskje det ligger nederst i denne nonstop-posen eller bak en kilo med seigmenn" :D

Det minner meg om de to relativt kraftige jentene i alt for små kompresjonsbukser (noen må få vite hva kompresjon skal komprimere ;) ) som spiste hver sin "proteinbar" (de fra multipower med lite protein og masse karbo) for å få energi til å GÅ på tredemølle for å bli slanke :p Jeg håper det var en engangsgreie. Eller...det var vel det, for jeg har ikke sett dem etterpå :p

Jeg tror vi bare må innse at jo mindre folk kan om trening og kosthold, jo større behov har de for å late som om de kan noe for å fikse på sin egen dårlige samvittighet fordi de ikke gjør noe med ting de vet er et problem (puh! laaaang setning). Det virker som om en del slike tenker "ja, men dette kan jeg jo alt om så jeg skal bare få litt mer motivasjon først - kanskje det ligger nederst i denne nonstop-posen eller bak en kilo med seigmenn" :D

Eller som det kalles i psykologien; Dunning-kruger-effekten! :D

<3

Nettopp!

Det skal noteres at den ene av partene i min lille utblåsning skryter av hver gang hun har vært på zumba, og av hamburgeren og halvliterne som inntas rett etterpå.

Har akkurat flyttet, så på grunn av dette måtte jeg skifte fastlege hvor jeg hadde min første time i dag.. Noen høydepunkt fra dette besøket:

- Legekontoret hadde samme generelle kvalitet som noe man finner i byer i østblokkland så små de ikke viser på GPS'en engang. Jeg fikk en dundrende hodeverk og slående kvalme bare av å sitte på venterommet.

- Når jeg endelig kom inn til legen etter tre kvarters venting, fikk jeg den nette sum av 7 minutter med han før han jaget meg ut for neste.

- Men ikke før at han hadde gjort det ettertrykkelig klart at han skrev ikke ut hva jeg har fått tidligere "av prinsipp"

- Og får å legge en stor jævla Cherry på kaka - en liten henslengt insinuasjon om at han trodde jeg var narkoman.

oh-no-you-didnt-25.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...