Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når det gjelder kake ass... Skal være rimelig J**** for at den ikke blir spist:p:blush:

Jeg smakte på den. Skorpene fungerte fint som frokost, men alt annet var for bløtt, soggy og #ikkegodtnokforChristian, så den måtte i søpla.

Dagens forhåndsnegative; tror benken i dag kommer til å bli fette tung:$

Sikkert fordi det ikke ble noe kake vettu Aurelius :p Og er enig der, konsistensen har endel å si. Unntaket må være sjokoladekake:p

Edit: Hva slags kake var det/skulle det vert?:p

Ja, manglende flæsketrykk er helt klart en mulig unnskyldning hvis jeg failer i benk. #notrøkknopowah

Det skulle være plommekake, egentlig eplekake men hadde ikke epler, typisk husmoroppskrift.

Annonse

Fant noen filmer fra en WOD der de skulle ha 10reps snatch med kettlebell

fyfaen de spytter på sporten min ved å kalle det der for snatch.

Det er Crossfit. De spytter på alt:p

Småsjuk på tredje dagen. Har en tendens til å bli småsjuk i flere dager/uker, ikke skikkelig syk i to dager som andre!

Hoste, ekstremt slapp, trøtt, mareritt, kløe i bronkiene, tett i hodet. Hurra. Not. Jeg som skulle sette treningsrekord i september... (antall treninger)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...