Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Søren! Bikiniane frå i fjor er for store. Og det er jo sååå gøy å kikka etter bikini i butikkane... :(

(Fri frå jobb + pålagt treningsfri, dagen blir brukt til dei merkelegaste ting...)

Slutt med klaginga, du har jo jobbet for dette! Bra jobbet!

Du kan feire ved å være superslem (noe jeg vet du trives med). Nilsern og jeg skal trene, og vi er ikke fremmed for en challenge :whistle:

Gjest Lovisa
Slutt med klaginga, du har jo jobbet for dette! Bra jobbet!

Du kan feire ved å være superslem (noe jeg vet du trives med). Nilsern og jeg skal trene, og vi er ikke fremmed for en challenge :whistle:

Alltid gøy å vera slem! :)

Denne er fin:

- 8 (kvar arm) kettlebell swings to clean & press

- 15 boxjumps

- 12 kettlebell two-handed snatch

- 15 "kast medisinball på veggen og fang han på veg ned i knebøy"

6-10 rundar, 1-3 minutt pause

Kasting av medisinball på vegg kan kanskje erstattast av goblet squats eller noko slikt? Eventuelt sidan de er to så kan de kasta ballen til kvarandre.

Annonse

Ett skritt tilbake på knebøy, ett stoooort ett tilbake på mark, som jeg jo egentlig elsker. :cry:

Håndstående er 100 % på stedet hvil for tiden.

Litt manglende treningsmotivasjon nå, og neste styrkeøkt (mandag) er den tyngste versjonen av grunnøkt som får meg til å grine hver eneste gang. :brb::dead:

Innser at det er lite interesse for loggboken min, og frykter at "but-selfie" muligens er det eneste som kan endre saken...:banghead:

Hvis du legger link til loggboken under avataren din er det en god begynnelse, lettere for andre å se at du har loggbok og dermed klikke seg inn på den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...