Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

EDIT: Jeg sovnet god og mett etter is rett fra boksen, utallige atkins og questbars, tre skiver med jordbærsyltetøy og ost, hmm.. gulerøtter og kesam dipp, samt Go lean frokostblanding! Oh yes, jeg skrev i sjekketråden at jeg hadde appetitt som en mann.. I gues I was right!!

me likes :lol::love:

Hesten jeg rir har blitt halt igjen :( Første gang hun ble dårlig var i november, og etter flere måneder uten trening, og masse behandling var vi endelig kommet i gang igjen like før påske. Ca. en bra måned fikk vi før hun nå har vondt igjen stakkar...

Tenner på gang.

For å sitere Øystein Sunde:

Klokka var fire

Snart er den fem

Og jeg sitter med øya igjen

Den som skrev Hjem kjære

Burde hatt seg en på trynet

Men har kaffe, musikk, en benk ig sola er på vei opp

Annonse

http://adobochronicles.com/2014/03/31/american-psychiatric-association-makes-it-official-selfie-a-mental-disorder/

APA said there are three levels of the disorder:

• Borderline selfitis : taking photos of one’s self at least three times a day but not posting them on social media
  • Acute selfitis: taking photos of one’s self at least three times a day and posting each of the photos on social media
  • Chronic selfitis: Uncontrollable urge to take photos of one’s self round the clock and posting the photos on social media more than six times a day

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...