Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var i veldig godt humør, helt til jeg ble stoppet av en random fyr som jobbet med en organisasjon for å stoppe voldtekt mot kvinner. Første han gjorde var å avbryte samtalen mellom meg og venninnen med å stille seg rett fremfor oss så vi måtte stoppe. Han spurte hva vi syntes om voldtektsbølgen som foregikk i Oslo for en stund tilbake siden, noe som selvfølgelig er helt grusomt.

Det kom selvfølgelig frem til slutt at han ville frem til var at vi burde donere 50kr hver måned. Jeg avslo høflig og begrunnet at jeg hadde et stramt budsjett og hadde ikke noen interesse av å forplikte meg med å gi 50kr hver måned, selv om det var for en god sak. Det var DA han bestemte seg for å bli direkte pain in the ass med å kommentere "ja, hva med den starbucks frappen du har i hånda da? koster ikke den 50kr kanskje?" Jeg sa da at hvis jeg skulle ha sagt ja til ALLE som kom bort til meg og spurte meg om penger for å støtte en veldedighet og en god sak, hadde jeg blitt blakk. Vanligvis skulle man ha sagt "det er greit, ha en fin dag videre," ikke sant? Neida, han fortsatte og ville kverulere enda mer. "50kr er ingenting for deg i måneden vel." Og det var nesten som han mente at jeg syntes voldtekt var greit fordi jeg ikke ville støtte saken med de usle pengene jeg har som en blakk 3.års student. Han ville faen ikke gi seg. Endte med at jeg bare gikk.:shifty:

Skulle truet ham med voldtekt :D

Men for å være litt seriøs, slike folk er veldig irriterende. Kan knapt stikke nasen inn på Karl Johan uten å bli overrumplet av slike folk. For all del, mange gode saker, men har man lite penger kan man ikke støtte alle gode saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

heller ukens, men allikevel - noen ganger blir appene på iPhonen min japanske når jeg oppdaterer de. dette betyr at skritttelleren min er på japansk, og det har spotify blitt også. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...