Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vaniljeproteinpannekaker med sunn sjokoladekrem! Det var godt det :D (Var ikke til frokost dette da, men kveldsmat siden jeg har mye bedre tid til å kokkelere om kveldene (y))

[ATTACH=full]119067[/ATTACH]

Oppskrift på sjokoladekremen? :)

Vaniljeproteinpannekaker med sunn sjokoladekrem! Det var godt det :D (Var ikke til frokost dette da, men kveldsmat siden jeg har mye bedre tid til å kokkelere om kveldene (y))

[ATTACH=full]119067[/ATTACH]

daym! så nydelig ut :D

Idag hadde jeg en hviledag så idag ble det speltlompe pizza!!!! (y)

To speltlomper med to skiver spekeskinke, en skive kalkunfilet pålegg, to skiver norvegian, 1 ss cottage cheese, litt tomatpure og masse deilig krydder med mager kesam og tomater, paprika og agurk siden av.

Annonse

Venner og familie kan ikke forstå hvordan jeg greier det, men spiste sashimi, avokado, ingefær og avsluttet med en mango. Ikke spør hvordan jeg greier å dytte det i meg tidlig på morrakvisten, selv jeg forstår det ikke.. Men tydeligvis er jeg stor eter på morran og småspiser på kvelden ;)

Annonse

[ATTACH]119455[/ATTACH]

Forhåpentligvis har du kost deg! :D

Om jeg har! Det var kosing på høy skala! :) Fikk ei gave fra ei venninne som skulle overraske meg med Donald (Ja, jeg digger Donald).

post-26999-14440956380904_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...