Jump to content

Carl Petter

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvis jeg forstår trådstarter riktig er det bare snakk om en kort periode. Da trur jeg dere overdramatiserer problemet her litt. Å ikke spise grønnsaker over et par uker vil ikke gjøre deg noe skade. Kroppen er ekstremt "bastant" og tåler nok mye mer enn de fleste tror! Ta en multivit elns hvis du fortsatt er bekymra;) Lykke til med matlysten
  2. Utifra tittelen her bør du muligens slenge ut hva du spiser.
  3. Coop har nå tilbud på koteletter=) 27kr/kg;) ganske billig protein/kalori kilde!
  4. Som vanlig 130gr havregryn, 2 never rosiner, dæsj honning og 3-4dl helmelk. pluss litt juice=)
  5. Er du sikker på dette? Ganske sikker på at avsender og returadresse har vært Oslo på mine pakker, dessuten har jeg fått pakker innen 48 timers bestilling flere ganger.
  6. Carl Petter

    Dagens Glade

    165x3 i bøy idag=) Og fikk hjemmelaga lapskaus av samboeren når jeg kom hjem! gainz<3
  7. Da mente jeg tunge markløft. Da altså supplere med feks rumensk, stiff, speedpulls etc. Prøver å leite frem en artikkel nå=)
  8. Høres ut som det er mer enn du trenger. Men det enkleste er egentlig å kjenne hvor mye det går utover styrken. Et kjapt hint på overtrening er synkende grepstyrke. Men igjen, aldri over 110 bpm er ikke veldig krevende arbeid. Så det bør ikke ødelegge for mye av styrken din.
  9. Hva med å prøve litt at hver? så kan du se selv hva du trives best med! Det å krangle om kroppsvekt vs gymtrening, er det samme som å krangle om kampsport vs fri-idrett... Det er to forskjellige grønnsaker:) Lykke til Regulus!
  10. Forøvrig har jeg lest at mange har bedre fremgang i Markløft ved å trene det tungt kun hver 10-14 dag, kontra en gang i uka=)
  11. Kommer ann på øvelse og erfaring. Knebøy kan jeg feks ha 2 tunge dager i uka + en lett, men markløft kan jeg ha maks 1 tung og 1 lett, samme gjelder benk. Trur ikke det er vanlig å ligger opp mot 80/90% av maks i samme øvelse stort mer enn 2 ganger i uka. Håper det hjalp. Forøvrig synes jeg "Westside Barbell" har mye godt å komme med ang treningsfrekvens o.l.
  12. Syntes du har godt utgangspunkt teknikkmessig ift å være så fersk som du sier! For å pirke, ville kanskje si du kunne startet med en ørliten høyere hofte posisjon i første rep av marken din. Men som sagt.. Pirking! Hvis du bare fokusert på teknikk hele veien, så vil du bare bli bedre samtidig som sterkere! Kjør på!
  13. Hvis Fagerli, Dietmar og Sandvik nevner mageøvelser i programmene sine, er jeg booket=) ferdi med den saken!
  14. Noe som ligger til grunne for at "Myrevolution" leverer maks kvalitet vs andre "billigere" kjeder? monohydrat i konsentrert form er vell bare monohydrat i konsentrert form?
×
×
  • Create New...