Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min frokost i dag: melk, kaffe og 2 skiver proteinbrød med kokt egg :D nam nam!!

[ATTACH]9950[/ATTACH]

om du liker egg godt vil jeg anbefale å ha grillkrydder over! Gir en utrooolig god smak, litt salt.. mm! Jeg elsker det iallefall :D

Annonse

Annonse

Har hatt et par frokoster denne uken som var 5 dl kakao, 5 dl sjokolademelk og proteinshake med 50g pulver, før en 2 timers trening omtrent kl. 15 på dagen (altså første ikkevæskemåltid kom omtrent kl. 18 på kvelden). Det fungerte fint energimessig, men er kanskje ikke det mest optimale ernæringsmessig.

Idag var det en omelett laget av 2 tykke kjøttpølser, 2 champignoner og 2 egg. Med litt Cola Zero og appelsinjuice.

Foruten om lørdag så spiser jeg dette til frokost: Havregryn med kruskakli og sesamfrø/solsikkefrø med kokt vann og noen kilo kanel og en liten dæsj melk. Drikker en kopp te med melk og sukring og tar selolje og udo's choice.

Har hatt et par frokoster denne uken som var 5 dl kakao, 5 dl sjokolademelk og proteinshake med 50g pulver, før en 2 timers trening omtrent kl. 15 på dagen (altså første ikkevæskemåltid kom omtrent kl. 18 på kvelden). Det fungerte fint energimessig, men er kanskje ikke det mest optimale ernæringsmessig.

Idag var det en omelett laget av 2 tykke kjøttpølser, 2 champignoner og 2 egg. Med litt Cola Zero og appelsinjuice.

5 dl kakao? :confused:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...