Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å lage havregrøt med sjokoladeproteinpulver, ta en banan, noen mandler og ca 1 ss peanøttsmør oppi. Er dette veldig usunt eller er det en god frokst?:huh: Det er jo så godt, pluss at det er vel omtrent det eneste som holder meg mett og konsentrert fram til lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lage havregrøt med sjokoladeproteinpulver, ta en banan, noen mandler og ca 1 ss peanøttsmør oppi. Er dette veldig usunt eller er det en god frokst?:huh: Det er jo så godt, pluss at det er vel omtrent det eneste som holder meg mett og konsentrert fram til lunsj!

Høres ut som en veldig balansert og sunn frokost :)

Dersom det er kaloriene eller fordeling av næringsstoffer du lurer på anbefaler jeg deg å måle opp og legge inn ingrediensene på diett.no. Da kan du enkelt se kcal, protein, karbs og fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3lapper, 1gulrot, 6tungeskiver, 3kyllingskiver, 3egg, 1tomat - stor og sunn frokost! :D sykla 12km da jeg var komt halvveis, og spiste del 2 på toget. wehoo, utrolig deilig med mat og fint vær, nå har jeg energi igjen etter noen dager med sykdom! :D elsker følelsen av å være på rett kjøl igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig balansert og sunn frokost :)

Dersom det er kaloriene eller fordeling av næringsstoffer du lurer på anbefaler jeg deg å måle opp og legge inn ingrediensene på diett.no. Da kan du enkelt se kcal, protein, karbs og fett :)

så bra ! Da kan jeg spise grøten min med god samvittighet :)

Takk for tipset, skal skjekke det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...