Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jorbærgelé kokt opp av friske jordbær, sukrin og fiberhusk + 2/3 av en boks magerkesam vanilje med ekstra vaniljefrø og søtning og til slutt 20 gram Prozyme sjokoladeprotein :) Fornøyd med at jeg klarte å vente med frokosten en ekstra time i forhold til det jeg "må" på pf ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Widding

Spise aldri frokost, men drikke iblant ein kopp kaffi itte et par timer på jobb... spise(akkurat nå) 100g pasta, 400g karbonadedeig, 100g creamfraiche, 200g saus og rundt 1L melk til kvelds :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For inspirasjon til hverandre, legg gjerne ved bilder om du er spesielt stolt av det estetiske! ;)

Idag bestod min frokost av havregrøt!

35 gram havregryn, 100 gram cottage cheese, 1 ss mctolje, stevia og masse kanel! (Avogtil bytter jeg ut litt av cc-en med kesam (vanilje, om jeg vil være litt småcrazy.)

har du cottage cheese i havregryn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladeproteinpulvercottagecheesepanøttsmørbananhavregrøt!

Med andre ord;

1,5-2 dl. vann

20 gram Havregryn

-kokes opp

Trekk gryta av varmen, og ha oppi

Ca. 20 gram Double Pro Banana&Peanuts

1 ts. Peanøttsmør (sløyfes om du hater kalorier, er godt med peanøttsmak allerede i pulveret)

20-30 gram Whey gourmet - milk chocolate (eller annet sjokoproteinpulver, jeg gleder meg til å prøve mokkavarianten til Myrevolution)

En god dæsj (ca 1/3 boks) Cottage cheese

La stå i 5 minutter med lokk så den blir passe pudding.

Mos en halv banan oppi om du er Supersulten og trenger Superkarbohydrater til Supertreninga senere på dagen.

Spis, fordøy og vær glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...