Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

En liten bit brie, fire riskaker med philadelphia og 100gr røkt laks.

Annonse

Skrevet
Oi, billigere? Jeg er så vant til at økologiske produkter alltid koster nærmest dobbelt så mye som vanlig, så pleier å skygge unna!

Hva med å bare se på prisen? :p

OT: 4egg og grønnsaker

Skrevet
Hva med å bare se på prisen? :p

OT: 4egg og grønnsaker

Jojo, men når prisene ofte er høyre + at bløffen angående sunnhet for deg/miljøet så til de grader er avslørt hva gjelder økologisk mat ser jeg heller ikke vitsen med å sjekke ut økologiske produkter ;)

Skrevet
Oi, billigere? Jeg er så vant til at økologiske produkter alltid koster nærmest dobbelt så mye som vanlig, så pleier å skygge unna!

ja mye billigere den økologiske melka fra Røros meieriet enn tine melk økologisk som koster 16,17.kr får 1.liter

det spørs jo hva du kjøper av økologiske produkter ,

jeg kjøper mye økologiske linser , kidneybønner og you name it i papp bokser på meny til 10 kr boksen.

meny har mye bra utvalg av gogree produkter som er ganske billige : http://gogreen.no/produkter/bonner/

Gjest QueenWinther
Skrevet

Tre riskaker, philadelphia, 100gr røkt laks og en halv avocado!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...