Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Havregrøt med tyttebær og melk. To knekkebrød med egg/kaviar og skinke/ost. :)

Veldig digg, men samtidig veldig skummelt å være tilbake på skolen i Sverige. Her får jeg servert både frokost, lunsj og middag fem dager i uka - og nå som jeg ikke har "kontroll" lengre, blir det fort litt kaos i topplokket. I fire uker skal jeg være her, og hvor mye kan skje på disse ukene? Minimalt! Derfor har jeg bestemt meg for å prøve så godt jeg kan på å spise til jeg er mett, til hvert eneste måltid å se hva som skjer med kroppen og hodet.

[ATTACH]162045[/ATTACH]

post-36475-14441001767692_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke det tilgjengelig nå :/

Jeg må innrømme, i all latskapens navn, at jeg koker grøten i mikroen.

Jeg skal nå (ja vet det er sent) lage havregrynsgrøt til frokost og var inne på forumet nå for inspirasjon!

Koker i mikroen, har mye ulikt å tilsette evnt.. Alt av søtning, banan, kesam, yoghurt, egg, cookies and cream-prottispulver (har sjokoladesmak og, men den smaker dritt..)" gode tips for akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det tilgjengelig nå :/

Jeg må innrømme, i all latskapens navn, at jeg koker grøten i mikroen.

Jeg skal nå (ja vet det er sent) lage havregrynsgrøt til frokost og var inne på forumet nå for inspirasjon!

Koker i mikroen, har mye ulikt å tilsette evnt.. Alt av søtning, banan, kesam, yoghurt, egg, cookies and cream-prottispulver (har sjokoladesmak og, men den smaker dritt..)" gode tips for akkurat nå?

Do you know what? Da er vi to! I det siste har jeg brukt mikroen oftere enn i kasserolle, effektivt og så lettvint.

Hm, jeg ville rørt inn én tsk. kanel og én tsk. kardemomme i grøtblandingen sammens med litt søtning før den går inn i mikroen. Deretter ville jeg rørt inn en scoop med cookies-pulvret når grøten er litt mer romtemperert (så sykt varm når den kommer ut), og toppet med bananskiver, kanel og en skvett melk. Melk oppå grøten er undervurdert, det er sykt godt! Spesielt med noen skjeer jordbærsyltetøy.

God frokost, Inger-Lise! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...