Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Skrevet

jeg hadde fire riskaker med philadelphia light og røkt laks.

For så variert er kostholdet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brød med philadelphia og paprika, 4-korn med full-fett kulturmelk, soyamelk, blåbær og banan, også ble det en brødskive til med jordbærsyltetøy fordi butikken randomly delte ut gratis brød (i en goodiebag med masse annet noms) i går :D

Skrevet
Jeg smalt på 4 brødskiver, 2 med gulost og salami, 1 med brunost og 1 med nugatti. Når man er syk er det ikke sååå lett å velge riktig, nei.

Høres riktig ut spør du meg (y)

Skrevet

Havre og ruggrynsgrøt kokt på melk med sukrin+, kardemomme, eplebiter og peanøttsmør, toppet med rosiner og eplesyltetøy. Shit det er godt :love::love:

Skrevet
Proteinpannekake-tårn! Ferdigmiks fra PF med ekstra kanel/kardemomme og bakepulver. I mellom lagene har jeg eple i tynne skiver, gresk yoghurt, cottage cheese, aprikos-syltetøy, bringebær, blåbær og litt sukrin. Toppet med kanel (avhengig) og enda mere sukrin. Pluss en kopp sterk kaffe, enda viktigere!

[ATTACH=full]160426[/ATTACH]

kan du lage frokost til meg? :rolleyes: looks delicious :love:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...