Gå til innhold

Jarleh

Medlemmer
  • Innholdsteller

    78
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Jarleh vant dagen sist 10. mars 2015

Jarleh hadde mest likt innhold!

Om Jarleh

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 16. juni 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. elixia har inbody 720 så er bare og booke tid
  2. [ATTACH]160723[/ATTACH] Takk for gode svar. Feirer med en porsjon Laks!
  3. Tungmetaller i fisk og organiske miljøgifter (dioksiner og PCB) i fisk kan være helsefarlig hvis man spiser fisk regelmessig over lengre tid. Til tross for anbefaling om å spise mer fisk og mindre kjøtt, advarer helsemyndighetene oss mot å spise mer enn to måltider med fet fisk i uka. Dette sier Matportalen: «Å spise mer enn to måltider fet fisk i uken med dagens nivå av dioksiner og PCB gjennom mange år kan føre til en moderat overskridelse av tolerabelt inntak for disse stoffene» Spiser laks 6dager i uka og har gjort det over lengre tid ca 1,5kg i uka. burde jeg tenke på og redusere innt
  4. vil bare legge til. søt potet som karb kilde. blir mett og det holder deg mett lenge. sliter ikke med sult etter jeg begynte og spise det istedenfor ris
  5. 250gram kokte poteter 25gram lett fløte dvs 2,5g fett. mos sammen med litt salt og pepper. yes vi snakker potetmos!
  6. ca: 44g protein 0g carb 34,5g fett 500-550kcal.
  7. kjenner dette veldig igjen fra min egen oppvekst. var overvektig hele livet frem til jeg selv fant ut at jeg skulle ta tak i problemet. hjemme hos oss var det alltid godt i skapene og det er det forsatt. meget vanskelig og holde seg borte når fristelsene står på rekke og rad. nå så jeg bor for meg selv så handler jeg ikke inn og har ikke tilgjengelig og da spiser jeg det heller ikke. og vis broren steker seg grandis et par ganger i uka så er jo det selvfølgelig en fristelse. Problemet er omgivelsene og mat vanene i hjemmet. så helt klart der det må gjøres forandringer. nytter ikke og aktivt sl
  8. Høres ut som det er et problem foreldrene må ta tak i. på jobb så har vi en 9 pause der di fleste tar seg en skive ei frukt, ei skive osv. men så ser jeg ei utplassert jente på 17 som er overvektig og hun forsyner seg da kl 09.00 som et mellom måltid 4skiver, 4salami pølser, 2pakker smør, 2pakker majones, 2brunost og 1stk litago. omlag en 1000kcal på et mellom måltid som mest sannsynlig er halve dagsbehovet hennes. tviler på hun i det hele tatt er klar over hvilke kcal mengder hun trykker i seg. og det er jo ofte det som er problemet hos overvektige. di har ikke et forhold til hva en kcal er.
  9. jeg sa ikke jeg IKKE forandret kostholdet!!!!!!!!!!!!!!!! gikk over til normalt kosthold. det jeg hadde før var ikke NORMALT! sykkla hardt 3mil til dagen. det jeg ville frem til er at sykkling er en fin metode "vist målet er kun og gå ned i vekt". men kostholdet må selvfølgelig forandres på.
  10. tok av 30kg på 4mnd med sykling og normalt kosthold. så vil påstå at sykkling er en bra metode dersom målet kun er og gå ned i vekt.
  11. http://fitnessbloggen.no/guide-til-diettoppsett/ fin guide til og sette opp diett plan. brukte den selv på di kiloene jeg har gått ned i år
  12. jeg tok test før jeg begynte og deffe og etter 3mnd i fjor. løftet omtrent likt på di fleste øvelsene og følte at styrken var bra samtidig så jeg ble mer markert og som du kan se så viser inbody testen at musklene er nokså likt (mistet litt i beina) men fett prosenten gått ned. tok den igjen i år og så at jeg hadde økt muskelmassen i beina mens resten var nokså det samme. så med tanke på at jeg får så like målinger hver gang så stoler hvertfall jeg på at den er nokså næyaktig
×
×
  • Opprett ny...