Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hehe, almost ;) blanding av activate elite gold, litt vann, kakaopulver, litt salt og walden farms sjokoladesirup (y)

Haha, jeg spiser akkurat det samme hver morgen! Bortsett fra at jeg bruker sukrin gold istedenfor sjokoladesirupen. Sjukt digg :love:

Haha, jeg spiser akkurat det samme hver morgen! Bortsett fra at jeg bruker sukrin gold istedenfor sjokoladesirupen. Sjukt digg :love:

Såå godt :D Jeg brukte sukrin gold jeg også, men så ble jeg tom :( venter med å kjøpe mer til jeg skal bestille noe for over 500 ,- på x-life (or something like that) så jeg slipper frakt :cat: sukrinmelis er også et must!

Nå får du kjøpt det omtrent overalt om dagen:)

Jajonei, sikkert :p Sukrin gold også? Kommer bare aldri på å kjøpe det på butikken, bare når jeg skroller på diverse "smartmat" når jeg skal bestille ting på nett :happy:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...