Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Prøvde meg på CC for første gang i hele mitt liv :hungover: !! Helt for jævelig, med litt blåbær oppi da..

Gleder meg til lunsj :happy:

Prøv å blande det med mager vaniljekesam og masse kanel! Også tar du varme bringebær oppå.. sinnsykt godt:hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage og spise mat er virkelig dagens høydepunkt nå for tiden som jeg stort sett bare leser til eksamen. Dagens frokost var nydelig! Vaniljeproteinpannekaker med bringebær :)

[ATTACH=full]106800[/ATTACH]

Det her er bare dårlig gjort å legge ut..

Nå må jeg faktisk på butikken å kjøpe inn det jeg ikke har av det jeg trenger for å lage selv, før frokost :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange bra forslag her.

Min frokost bestod i dag(som alle andre dager) av; ca 40 gram havregryn pluss rema100musli/havrefras, bringebær og blåbær, halv scoop jarrow formula, vanilje blandet i melk og cottage cheese, med litt Pie del Sapo melon på toppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...