Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annser ikke meg selv som en "dame dame", men etter min mening er det noe alà:

- Velger alltid rosa om mulig (checked.)

- Har større mengder sminke og hårprodukter

- Bruker enhver anledning til å pynte seg med kjole og sko

Når noen sier dame-dame tenker jeg med en gang på Reese Witherspoon i Legally Blonde :

legally-blonde-2-m04.jpg

• Eier høyhælte sko og bruker dem, ønskelig på daglig basis
  • Slettetang, hårføne og krølltang ligger alltid parat på sminkebordet og er av merket GHD eller annet fancy
  • Har øyekrem, hudkrem, serum, kroppskrem, foliant, masker, nattkrem etc
  • Har sminke i alle varianter
  • Har klær I ALLE varianter og kan kle seg
  • Liker alt som er jentete
  • Lager drama ut av ingenting

Ser på ubrukelige serier som Gossip Girl, Teenage mom og annet skit.

Har ein milliard plagg, men ingenting å ha på seg.

Bruker fryktelig lang tid på den minste ting(75minutter for å dusje og kaste på seg litt sminke)

Fiser ikkje offentlig

Syns at skrekkfilmer er skumle, men ser dei allikevel.

Er veldig for likestilling, men skubber mannen ut av sengen om natten fordi ho vil ha eit glass med vann.

Lar ikkje logikk stå i vegen for ein diskusjon.

Liker sexylubne menn med hår på brystet(og i tryne) som er i stand til å løfte ein bil.

Jeg feiler skikkelig jeg og :) Bortsett fra at jeg har masse sminke-produkter (som jeg bruker sjeldent), + masse kropps- og ansiktpleiende kremer, balsamer osv og digger ROSA :D

Når det gjelder punktet om høyhælte sko, så kommer jeg aldri til å være dame ser ut sånn, for jeg likerikke / kan ikke gå i slike sko. Digger Converse:rofl:

Annonse

• Slettetang, hårføne og krølltang ligger alltid parat på sminkebordet og er av merket GHD eller annet fancy

Ja på alle punkter untatt det siste! Og jeg er uenig i at det er dame dame å lage drama ut av ingenting. Hvorfor skal vi kvinner tillegge oss selv slike negative egenskaper eller si at er man dame dame da har en slike negative egenskaper?

Annser ikke meg selv som en "dame dame", men etter min mening er det noe alà:

- Velger alltid rosa om mulig (checked.)

- Har større mengder sminke og hårprodukter

- Bruker enhver anledning til å pynte seg med kjole og sko

Når noen sier dame-dame tenker jeg med en gang på Reese Witherspoon i Legally Blonde :

legally-blonde-2-m04.jpg

Elsker Legally Blonde!

Alle punktene er jeg med på og drama kan jeg lage, oftest unødvendig.. hehe. Gubben synes nok jeg gjør det i visse perioder i måneden. Men, det er kun med han jeg har denne dårlige egenskapen. Enda godt han bare ler av meg i disse perioder.

Altså. Mannemann og damedame... jeg assosierer det med kvaliteter som gjør at de er en mannemann eller en damedame i positiv retning. Nesten som i drømmemann/kvinne. Eller har jeg misforstått kraftig? :huh:

Ut i fra innleggene kan menn umulig ønske seg en damedame? Eller vi kvinner en mannemann? :mellow:

Hvem ønsker ei som lager drama ut av ingenting eller ei med så mye sparkel i trynet at man ikke kjenner de igjen uten?

Ser på ubrukelige serier som Gossip Girl, Teenage mom og annet skit.

Har ein milliard plagg, men ingenting å ha på seg.

Bruker fryktelig lang tid på den minste ting(75minutter for å dusje og kaste på seg litt sminke)

Fiser ikkje offentlig

Syns at skrekkfilmer er skumle, men ser dei allikevel.

Er veldig for likestilling, men skubber mannen ut av sengen om natten fordi ho vil ha eit glass med vann.

Lar ikkje logikk stå i vegen for ein diskusjon.

Liker sexylubne menn med hår på brystet(og i tryne) som er i stand til å løfte ein bil.

<============

Annonse

Jeg ser på uttrykket dame-dame som en negativ ting, etter mine oppfatninger av hva en dame-dame er. En dame-dame er jålete, grunn, dum, rosa, altfor liten hund og bruker altfor mye penger på sko. Type Fotballfrue.

Gjest xxxxxx

Check:D

Eller, er sjeldent for glad i ting som er alt for jentete. Og en skryteting: Jeg er stort sett alltid ferdig før tiden! :D

Gjest xxxxxx
Jeg ser på uttrykket dame-dame som en negativ ting, etter mine oppfatning av hva en dame-dame er. En dame-dame er jålete, grunn, dum, rosa, altfor liten hund og bruker altfor mye penger på sko. Type Fotballfrue.

For meg så beskriver du bimbo;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...