Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har jobbet på carlings i min ungdom, og kan skrive under på at for menn med store lår, og kanskje litt over snittet lang (jamnfør EU standar på 178cm), er jeans shopping en prøvelse.

Slik jeg husker det, skal følgende merker ha passform som passer gutta på gymmen:

(Lenge siden jeg jobbet med dette, så kan ta feil)

Replay

Replay har jeans som i deres italienske øyne er "baggy", men som i Norge oppleves som normale jeans. Større i låra enn normalt, og sitter som f.. over baken. Koster mellom 1399 og 1699kr

Kjøpes på Carlings, DenimGallery etc.

Docker`s

Dockers har vanlige jeans som de selv kaller chinos, "slim-fit". Disse passer fantastisk på gutter/menn med litt lår. Tror dette må være en amerikansk slim :-)

Prisen ligger rundt 1199 og 1399kr

Har kjøpt alle mine i utlandet, og veit ikke hvor du finner disse i norske storbyer.

Levi`s

Tror de heter 506 eller 504? Her kan jeg ta feil, men disse har gode låvidder uten å være baggy. Se også etter bukser med vide lår fra "Levi`s Blue Star".

Kjøpes på Carlings, Volt etc

Priser varierer fra 799 - 1099kr

Diesel skifter navn så ofte på modellene sine, at hva de vie heter i dag, veit jeg ikke. Eneste minus her, er at de er veldig lave i livet.

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

For folk som ikke har superstore lår, så har Zara faktisk en del decent. Måtte nemlig oppgradere klesskapet mitt pga for små bukser, og gadd ikke bruke all verden. Kjøpte like greit 5 bukser her til 299,- pr stk.

Ellers har Levi's sin nye modell 520 vide lår, og er smalere i liv og legger.

Merk: Jeg er langt fra de største her, så dette er vel rettet til de litt mindre, men likevel med et bukseproblem.

• 4 uker senere...

Hvor lys og hvor stram? :p Selv liker jeg buksene til Diesel veldig godt og gikk nylig til innkjøp av denne. Er egentlig ikke så glad i bukser som er slim-fit, men denne passet meg faktisk greit. Kjøpte den forresten på Carlings. Der finner du jo også lyse chinos, hvis det er av interesse. Ellers har jeg en lys chinos fra DC som jeg også er veldig fornøyd med. Bestilte den fra Junkyard, om jeg ikke husker helt feil..

Hvor lys og hvor stram? :p Selv liker jeg buksene til Diesel veldig godt og gikk nylig til innkjøp av denne. Er egentlig ikke så glad i bukser som er slim-fit, men denne passet meg faktisk greit. Kjøpte den forresten på Carlings. Der finner du jo også lyse chinos, hvis det er av interesse. Ellers har jeg en lys chinos fra DC som jeg også er veldig fornøyd med. Bestilte den fra Junkyard, om jeg ikke husker helt feil..

Lysblå blir vel mer riktig. Ikke hvit, men heller ikke for blå. Stram bukse, slik at de "tar rundt lårene", og heller ikke så veldig segging nederst rundt ankelen. Ikke noe vide greier. Blir jo litt lignende jentebukser, bare at dette skal være til gutter. Sliter med å finne de riktige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...