Helene Drage Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 "Lz Pave skrev: Inbody sier ca6%. jeg tviler litt. ser også i ettertid at jeg kunne dratt boxern noe høyere opp [ATTACH=full]1028[/ATTACH] Du, noen av jentene fikk se bildet av deg her og nå går du på rundgang Siter
Lz'Pv Bruh Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 "Helene Drage skrev: Du, noen av jentene fikk se bildet av deg her og nå går du på rundgang Flott! Trives best på rundgang Ninian og IdaL007 2 Siter
jallajalla Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 "Lz Pave skrev: Flott! Trives best på rundgang Fellesstakan lillefrøken, Mette M, xxxxx og 3 andre 6 Siter
Danny S Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Ta forbehold for bra lys og speil ;P.. har aldri målt fett%. Mette M, bmbb og Eileen 3 Siter
Jane Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 "Daniel Seljeseth skrev: Ta forbehold for bra lys og speil ;P.. har aldri målt fett%. Nice Har du lite bad eller? Ser ut til at du står klemt oppi ett hjørne Danny S 1 Siter
Danny S Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 hehe! Er nok ikke mitt bad er på gymmet Jane 1 Siter
Eilin Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 [ATTACH]2410[/ATTACH] [ATTACH]2411[/ATTACH] Noen som vil tippe hva min fett% er? Siter
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 "Daniel Seljeseth skrev: Ta forbehold for bra lys og speil ;P.. har aldri målt fett%. Nice Danny S 1 Siter
Eilin Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 "Inger Marie Mjøs skrev: jeg vil tippe din fett % er... hmmm... Perfekt? Haha, takk for det:blush: Men den er langt i fra perfekt:p skal ned ett par kilo og helst noen prosentdeler også Siter
elvi Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Noen meninger om fett%? Har virkelig ingen anelse nå, men tipper rundt 20-25% Høyde: 1.74 Vekt: plussminus 56/57. Lz'Pv Bruh, xxxxx og Andy 3 Siter
S.O.T Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Min er på 20 % ca, 173 cm høy.. Vekt vet jeg ikke, slutta med veiing etter at jeg begynte å trene styrke. Hodet mitt forsto ikke at jeg veide mer og samtidig så bedre ut.. Blondie. og Lily 2 Siter
Helene Drage Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 "SnowDust CrystalFire skrev: [ATTACH]1054[/ATTACH] Sommer 2007, 2år etter første barnet. Tynn Flis, men trolig en fettprosent på over 23% [ATTACH]1055[/ATTACH] Baby nr 2 på gang, Trolig en fettprosent på 30 % + [ATTACH]1057[/ATTACH] 12 mnd etter barn nr 2. Hadde trent litt her, men fortsatt tynn og trolig en fettprosent mellom 20-23 % [ATTACH]1056[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett [ATTACH]1053[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett Liker best de siste jeg Fy søren, utrolig bra comeback, skulle ikke tro du hadde 2 barn Siter
Jane Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Ingen som vil tippe min fettprosent da? Bildene ligger på side 2 hehe... Veit ikke om det "holder" med bare magebilder.. Siter
alene om interessen Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Noen kvalifiserte som kunne tenke seg å tippe min fettprosent? Se bort i fra poseringene som suger, he he:D Det må jeg lære meg, takker for svar:) ubertass, Citius, Lz'Pv Bruh og 8 andre 11 Siter
alene om interessen Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 "fighter skrev: ikke kvalifisert, bare målløs!! Du har råå kropp! Åh takk så mye, det varmer et treningsglad hjerte:) Det gikk en jævel i meg når jeg ble mamma om at jeg ikke skulle bli den derre late, joggebukse, sjokolade, cafegående mammaen:) Maxwell, Camillam og Blondie. 3 Siter
Mette M Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 "alene om interessen skrev: Åh takk så mye, det varmer et treningsglad hjerte:) Det gikk en jævel i meg når jeg ble mamma om at jeg ikke skulle bli den derre late, joggebukse, sjokolade, cafegående mammaen:) Godt å høre at flere har den holdningen! Nå er jeg riktignok mange år unna barn, men jeg nekter å havne i nevnte kategori:p du ser rett og slett utrolig bra ut! Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 "alene om interessen skrev: Noen kvalifiserte som kunne tenke seg å tippe min fettprosent? Se bort i fra poseringene som suger, he he:D Det må jeg lære meg, takker for svar:) Ser fantastisk bra ut! Har null peiling på fettfrosent, men du har rå kropp! Siter
elvi Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 "Jane skrev: Ingen som vil tippe min fettprosent da? Bildene ligger på side 2 hehe... Veit ikke om det "holder" med bare magebilder.. Vi får vel være tålmodige piker og vente på at noen kvalifiserte klikker seg inn her :rofl: Siter
Mette M Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 "elvi skrev: Vi får vel være tålmodige piker og vente på at noen kvalifiserte klikker seg inn her :rofl: Jeg er sååå lite tålmodig...:rofl: Siter
Eileen Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 sinssykt bra kropp på deg frøken , jeg skal aldri klage mer om jeg kommer på det stadiet du er nå Jeg får vel bare fortsette med treningen , god motivasjon disse bildene dine ihvertfall! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.