Gå til innhold

Kundehistorier - for kunder og kundebehandlere


Fredrik

Anbefalte innlegg

Lønningsdag, så tok meg selv på undertøysshopping :)

Sto i prøverommet iført en bh da ekspeditrisen kom og spurte hvordan det gikk. Svarte at det gikk bra, men lurte på om jeg skulle prøve en størrelse mindre.

Da tok fruen seg frihet til å gå rett inn i prøverommet, stikke begge hendene ned i bh-en og ta et godt tak om puppene mine! Mens hun sto der med begge hendene på meg tok hun seg god tid og sa hun "slapp av, jeg ser pupper hele tiden" ....

Altså, det er en ting å være serviceinnstilt, men det der ble litt for mye for meg :p Jenter, hold dere unna Wienna på Aker Brygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lønningsdag, så tok meg selv på undertøysshopping :)

Sto i prøverommet iført en bh da ekspeditrisen kom og spurte hvordan det gikk. Svarte at det gikk bra, men lurte på om jeg skulle prøve en størrelse mindre.

Da tok fruen seg frihet til å gå rett inn i prøverommet, stikke begge hendene ned i bh-en og ta et godt tak om puppene mine! Mens hun sto der med begge hendene på meg tok hun seg god tid og sa hun "slapp av, jeg ser pupper hele tiden" ....

Altså, det er en ting å være serviceinnstilt, men det der ble litt for mye for meg :p Jenter, hold dere unna Wienna på Aker Brygge!

Haha, der har jeg også vært og opplevde omtrent akkurat det samme! Mange år siden nå, var da jeg gikk på videregående og skulle ha noe som passet under juleballkjolen - herrefred, jeg ble jo helt lamslått :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å glemme den fisefine dama og hennes like fisefine familie som kom for å betale i kassen på Byggmakker og spurte meg om jeg ikke hadde fuktsperre i andre farger......:huh:

Eller da jeg satt på kundeservice på CD og det ringte inn ei som hadde vært så forbanna på skjærene som satt på parabolen, for å bli kvitt fuglene så hadde ho tatt hagla og fyrt av et skudd mot fuglene som flaksa, og skøyt da selvfølgelig hele dritten i stykker!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjonen er å jobbe på Kiwi, med den uendelige listen med de forbanna garantiene.

Frustrasjonen er hverfall stor når en kunde (den samme kunden hver gang) kommer 5 minutter før stengetid, med et par dårlige epler, en banan, en avocado hu har krøsja sammen i hånda og kanskje et par smør/skinkepakker.Og dette tar tid! Hvertfall med det hælvetes papriarbeidet etterpå.

Butikken åpner sju, HVORFOR ta dette fem minutter før stenging??

Her har ikke kunden rett, jeg får betalt til kvart over elleve, og nekter å ha butikken åpen til ti over elleve, for så å jobbe gratis den resterende halvtimen fordi hun skal ha dobbel pris tilbake for et par kilo frukt.Hvertfall ikke når hun står å kjefter på meg konstant mens jeg faktisk prøver å gjøre det beste jeg kan.

Hun kommer by the way ikke innom mer for å bruke garantiene etter at jeg meget klart har gitt beskjed om hva jeg mener om henne:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å glemme den fisefine dama og hennes like fisefine familie kom for å betale i kassen på Byggmakker og spurte meg om jeg ikke hadde fuktsperre i andre farger......:huh:

Haha, jeg er sikkert den eneste her som synes at det var teit. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en dame som tisset i prøverommet i undertøysavdelingen min forrige måned!!!!!!!! HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og dere aner ikke hvor mye pupper jeg ser hver dag. MASSE. Folk fyrer av seg BH-ene rett foran meg, ikke noe sjenerte greier her i gården nei.

Folk er sjuuuke! Men ja, det er min erfaring også - da jeg jobbet i brudesalong flekket de av seg bh-ene så de melkesprengte titsa pekte rett på meg uten et millieskunds tenketid:confused: Forventet at jeg skulle måle de uten klær på og det hele - makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra om dere søker folk.
Håper det er pga puppene og ikke "går på do i prøverommet"-damen:confused:

Folk er sjuuuke! Men ja, det er min erfaring også - da jeg jobbet i brudesalong flekket de av seg bh-ene så de melkesprengte titsa pekte rett på meg uten et millieskunds tenketid:confused: Forventet at jeg skulle måle de uten klær på og det hele - makan!
Haha!! Herlighet.... Jeg skjønner jo det nesten hvis man har en killer body, men de fleste som flekker av seg hos oss har som regel ikke det... De er gjerne litt opp i årene...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er pga puppene og ikke "går på do i prøverommet"-damen:confused:

Haha!! Herlighet.... Jeg skjønner jo det nesten hvis man har en killer body, men de fleste som flekker av seg hos oss har som regel ikke det... De er gjerne litt opp i årene...

Japp, min erfaring også - de dvaskeste var de med minst hemninger, selv med bremsesporene godt til syne UTENPÅ undertøyet dro de av seg og spankulerte rundt i trusa :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en merkelg situasjon i dag. Kollegaen min hadde målt opp noe som denne kunden skulle ha, og jeg hadde fått informasjon på hva kunden skulle ha og skulle ta betalt for det.

Han dreiv og mumla så innmari, så jeg måtte bare bekrefte at jeg hadde skjønt det riktig, og sier: "det var 8,3 meter mer XX du hadde fått?".

Kunde: "nei, det var feil. blablabla."

Så går han for å sjekke på varen han har fått, og kommer tilbake og sier "Det var en del på 4,99 meter, og en del på 3,36 meter"

Jeg: "Ja, da blir det jo riktig. Han har skrevet opp 8,3 meter, og det blir jo riktig sånn kjapt regna. Så da har han jo bare runna ned for å være litt snill".

Kunden mener at det var ikke det han skulle ha.

Jeg drar frem kalkulatoren og legger sammen for å vise han, og kommer til 8,35 meter.

Kunde: "ja, det er riktig".

Jeg: "Greit, jeg kan godt endre det fra 8,3 meter til 8,35".

Fikser antall meter, og summen hopper fra 148 kr til 150,50 kr. Da blei kunden tilfreds og betalte.

Enkelte folk... Har gitt opp håpet for menneskeheten etter å ha jobba i butikk en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker går da litt videre... hvordan kan så usjarmerende folk være forlovet? :/

Jaa, det ble diskutert mye - vi så jo aldri (eller sjelden) noen av mannfolka. Men ofte er det jo slik at krake finner make eller hva de sier :p Meeen, jeg trøster meg også litt med det, for ærlig talt, når de finner noen, da bør det strengt tatt finnes håp for meg og :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det ble diskutert mye - vi så jo aldri (eller sjelden) noen av mannfolka. Men ofte er det jo slik at krake finner make eller hva de sier :p Meeen, jeg trøster meg også litt med det, for ærlig talt, når de finner noen, da bør det strengt tatt finnes håp for meg og :p

Bra trøst det! Når sosiale takras som det der kan slå seg til ro skal vel alltids vi oppegående klare det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...