Gå til innhold

Du vet du er på diett når...


Lilo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
Shit Velvet bra jobba :) HEalth and fitness concept endA?

Japp, eller....jeg har ikke med annet karbo enn grønnsaker og bær da :p. Skal ikke lyve og si at jeg har kjørt den smale sti hele veien altså, men har vært flink å begrense utskeielser til ett måltid i uken og flink å holde meg under 1600 kcal uansett hva jeg har spist :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp, eller....jeg har ikke med annet karbo enn grønnsaker og bær da :p. Skal ikke lyve og si at jeg har kjørt den smale sti hele veien altså, men har vært flink å begrense utskeielser til ett måltid i uken og flink å holde meg under 1600 kcal uansett hva jeg har spist :p

Om jeg husker rett hadde du litt "angst" rundt det å telle kalorier før? Isåfall er det jo et helt kanon opplegg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får hetetokter og hjertet pumper 10 ganger raskere, fordi leter febrilskt etter siste vaffelhjertet av vaffelen du unnet deg som ukens utskeielse. Før du må konstatere at du faktisk har spist det, og får en skikkelig downperiode.........

just happend:(

Haha, uff...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker rett hadde du litt "angst" rundt det å telle kalorier før? Isåfall er det jo et helt kanon opplegg for deg :)

Har angst for det;)

,

Har funnet min egen, levelige vri på det. F.eks 300gram hvit fisk - det kommer sei i blokker på 625gram. Del den i to,i så får de ekstra 25 grammene briste og bære. Vet så ca hvor mye en kyllingfilet eller laks utgjør og hvor mye det er i en bok

s mager kesam og slipper derfor å måle og veie - noe jeg blir manisk av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...