Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Co

De som ikke gidder COD med 8/10 spillere som cheater etter en uke og ødelegger moroa:p

BF4 Funker som faen, men er ny releases etc som er tafatt. Kjøpte deluxe versjonen og vistnok så er det en bug hvor kun Premium (Normal > premium > deluxe) får early access til China rising.

cod ghost på ps4 funker som fan, ikke lagg, ikke migration host. Flytter fett ikke bugger ( æn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

360. Liker halo, army of two, splintercell. La egentlig vekk xboxen i går med å tanke på å selge den... Men innser nå at jeg ikke er klar for å skilles meg av med den <3. Ikke tror jeg at jeg hadde fått så mye for den heller :p

Omg Halo-fan :D

*fistbump*

Jeg skal kjøpe meg PS4 med et tungt hjerte. Håper at min 360 ikke dør med det første, fordi jeg bare kan ikke skille meg med Halo universet :( Er det noe jeg er fanatisk på, så er det Halo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magisk å gjennoppta good-old-days med CoD4 igjen, nå som mye av hacking og cheating er borte. Uten tvil det spillet som har gitt meg mest gjennom tidene.

Add: schwarzeenegger på XBL om noen vil spille. Vi er en tre stk som svetter litt public TDM fortida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg Halo-fan :D

*fistbump*

Jeg skal kjøpe meg PS4 med et tungt hjerte. Håper at min 360 ikke dør med det første, fordi jeg bare kan ikke skille meg med Halo universet :( Er det noe jeg er fanatisk på, så er det Halo.

Skille seg med halo er virkelig vanskelig! Jeg sitter fortsatt og venter og venter på neste halo. Må nok kjøpe meg xbox one etterhvert for å få spilt det. Men så trenger jeg en ps4 også for det er noen spill der også jeg rett og slett trenger D:

# first world problems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...