Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker romersk historie, og RTW er vel noe av det mer fengslende jeg har spilt, men Ryse stiller vel mer i en b-filmpresentasjon av Romerriket.

61/5.6 på metacritic er vel heller ikke akkurat lysende kritikk.

Har sett igjennom til nr 11 av den jeg linket over. Historien virker ok(litt lite historie) samt er mye "vold". Noe som virker hovedgreien i Ryse. Jeg liker ihvertfall ryse med taktikken(testudo) + litt 1vs1 osv... Men kritikken har vært fantastisk dårlig mot spillet tydeligvis. Jeg skjønner ikke hvorfor, men men. Hver sin smak tydeligvis!

Akkurat nå er RTW 2 noe dritt... CA lager nye patcher som faktisk gjør spillet verre -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett igjennom til nr 11 av den jeg linket over. Historien virker ok(litt lite historie) samt er mye "vold". Noe som virker hovedgreien i Ryse. Jeg liker ihvertfall ryse med taktikken(testudo) + litt 1vs1 osv... Men kritikken har vært fantastisk dårlig mot spillet tydeligvis. Jeg skjønner ikke hvorfor, men men. Hver sin smak tydeligvis!

Tror mye av kritikken går ut på at gameplayet er mer eller mindre 'Trykk A for å ikke dø'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og mye "blood and gore" type play, desverre... Men men, hadde jeg hatt råd til xbox one samt ny tv osv... så sure, men neh! Får holde meg til Rome 2 tenker jeg! TESTUDO!

Anbefaler deg å heller begi deg inn på Colleen McCulloughs fantastiske Masters of Rome-serie:

"Colleen McCullough’s "Masters of Rome" series about the final days of the Roman Republic is one of the most surprising triumphs of recent decades. They trace eighty years of crisis that led to the end of the Roman Republic, beginning with the political duels between Sulla and Marius. Encompassing dire threats from barbarian invaders, civil wars, and a slave rebellion, they move at length to the rise of Julius Caesar, his victory over his rivals, his assassination, the struggles of his successors and the surprising triumph of his great-nephew and adoptive son Octavius.

The novels are not for those who like short, swift books centering on romance or action-packed adventure. They are at heart huge, rich political novels, treating in detail the inner workings of the Republic and the unceasing struggles of ambitious men to use its institutions to gain fame and fortune. You will come away from them knowing more than you ever wanted to know about Roman offices, how the plebian assembly chose tribunes, how the Senate chose consuls, and the roles of praetors, questors, censors and the Pontifex Maximus. You will also travel deep into the private lives of the citizens, their dining halls and bedrooms, and across the breadth of the Mediterranean world to exotic lands where crucial wars were fought and won.

The key to McCullough's success is the succession of great characters she creates. Decisive in her interpretation of well-known historical figures, she also brings to life an array of vivid female characters whose stories have been neglected in the short summaries of history as we know it. If you want to dive deep into another world, to take part in the struggles of scores of fascinating people whose swirl of loves and hates, skills and fatal weaknesses all played a role in the ultimate downfall of the Roman Republic, the "Masters of Rome" series is for you."

http://www.historicalnovels.info/Masters-of-Rome.html

http://www.goodreads.com/series/43716-masters-of-rome

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konge! Jeg liker å spille mye, og det er best å spille med noen så det er bare awesome! Har vel spilt alle cod spillene siden World at War, så må si jeg liker det veldig godt! Adder deg i kveld en gang, ferdig på jobb kl. 22.

Jeg ser om jeg spiler ikveld efter det klokkslettet, men kommer in imorgen og ser efter adden. Vi alle håller til i Rogaland

Stavanger, utom to som er fra Holland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem fan spiler baf4 ;) ja hørte det var mye styr rundt den realesen

De som ikke gidder COD med 8/10 spillere som cheater etter en uke og ødelegger moroa:p

BF4 Funker som faen, men er ny releases etc som er tafatt. Kjøpte deluxe versjonen og vistnok så er det en bug hvor kun Premium (Normal > premium > deluxe) får early access til China rising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...