Ostemannen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Våknet opp til dette i mailboksen Ojive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas87 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Våknet opp til dette i mailboksen veldig utydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostemannen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 veldig utydelig ikke hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepsis Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dagens glade 1: er på Svalbard Dagens glade 2: Bacheloroppgaven jeg skrev i vår er kåret til årets beste på fakultetet så om en uke blir det diplom og 10000 i pengepremie. Tutogkjør, SterkBalanse, Ole Andreas og 16 andre 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Fikk fanga ananas-Skyr i butikken Tonje_86, Aurelius, Sephania og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 I'm gonna have myself some taco today :happy: CamillaO, FatUnicorn, Zmurph og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bunnfall Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 På vei hjem til mamma og pappa Tonje_86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har spist fem alt, og la 10 i fryseren for at ikke alle skulle bli borte i dag Tonje_86, CamillaO, fitflyer og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Dagens glade 1: er på Svalbard Dagens glade 2: Bacheloroppgaven jeg skrev i vår er kåret til årets beste på fakultetet så om en uke blir det diplom og 10000 i pengepremie. Fuck! Gratulerer så mye, det er jo dritbra!! Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarc Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Fått nye sykkelen, eller vent, den burde vel vært på dagens negative, for er jo pokker nødd til å polstre ræva. Gud te vondt jeg har i baken etter bare noen få kilometer. Men alt i alt en ganske kjekk og spennende opplevelse Så på lørdag skal jeg på sykkeltur... Tutogkjør 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Naila fårikålen i dag = Awesome middag I tillegg hadde søstra til typen med croiassanter med sjokoladefyll til dessert :happy: + en halvliter Pepsi max bare til meg:love: SterkBalanse, miaheart og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglekringla Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har kjøpt meg ny bil!!! :LOL: Så nå har mannebilen min fått seg kone! :cool: YaY! Blir så himmelsk digg å slippe alle DE bekymringene i allefall! Så håper jeg mannebilen min blir godkompis med konebilen min ^^ Beste av alt.. Mannebilen kan få garasjen med god samvittighet siden konebilen min har parkeringsvarmer Finally! Tonje_86 og fitflyer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepsis Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Fuck! Gratulerer så mye, det er jo dritbra!! Takk for det, du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Gud, den sporten min, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 EPLEKAKE! (med epler fra egen hage ---> konepoeng!) Ooooog Mõvenpick maple walnut is. Yisssssss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anreka Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Sjokomelk fra tine<3 Andreas87 og Pinglekringla 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skal hjem til mamma og pappa etter jobb. Gleder meg Har ikke sett dem på over to måneder nå. FitFish 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Dagens glade i går: Greide endelig 2pullups, og totalen endte på 6pullups fordelt på 3 sett!! Dagens glade i dag: Det er fredaaaaag CamillaO, fitflyer, Tonje_86 og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er freeeeeedag! Good times Dovendyret, FitFish, Stine smurfine og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 So, this happened yesterday. Ny t-skjorte. Ny størrelse. Ikke bare er størrelsen mindre, men det store er hvor komfortabel jeg er med noe så tettsittende. #fashiontipsfromCornelis Fuck the haters CamillaO, FrkHoel, Tutogkjør og 20 andre 23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.