Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hahahahah. Jeg bruker ikke kjevle! Har begynt å få litt teken på å strekke den med hendene, gøy det. Og får å være ærlig er jeg for slapp for tiden til å begynne å tuste med surdeig (ikke drep meg). :oops: Men takk for oppskriften, jeg skal få testen den ut en dag! :D

Hvis du lager pizza med surdeig èn gang, så kommer du aldri til å gå tilbake...

Hadde ikke mer PWO. Substituerte med schværburger og Redbull. Hoi Hoi Hoi!

Kommer du på neste treff? Jeg har lovet Linn86 og XXS burger-prøve mot at de tar med tilbehør...kan sikkert ta med en til ;)

Skrevet

Kommer du på neste treff? Jeg har lovet Linn86 og XXS burger-prøve mot at de tar med tilbehør...kan sikkert ta med en til ;)

Du tenker på treffet den niende aug? Hell yeah. Kan og ta med litt mat jeg og, hva med feks. coleslaw eller potetsalat?

(vet ikke om jeg får tak i nok ribs til å kunne lage til alle fitnessfolkene, så det må nok utgå )

Skrevet
Du tenker på treffet den niende aug? Hell yeah. Kan og ta med litt mat jeg og, hva med feks. coleslaw eller potetsalat?

(vet ikke om jeg får tak i nok ribs til å kunne lage til alle fitnessfolkene, så det må nok utgå )

Luremus! Sier "mat" og snakker om tilbehør? *ler* Kan hende de andre vil ha - jeg spiser ikke remulade/majones :) Om Linn86 stiller med brød (hun snakket om å lage foccachia) og jeg får noen salatblader, litt tomat og dressing så er jeg meget nøgd :)

Skrevet

Det skal definitivt testes ut!

Skrevet
Luremus! Sier "mat" og snakker om tilbehør? *ler* Kan hende de andre vil ha - jeg spiser ikke remulade/majones :) Om Linn86 stiller med brød (hun snakket om å lage foccachia) og jeg får noen salatblader, litt tomat og dressing så er jeg meget nøgd :)

Kan jo lage en uten majones, just for you?

Men allright, allright, challenge fuckings accepted! :p

Skrevet

Kan lett lage foccacia til den 9. :-) bare å rope ut en dag eller to i forveien, må testbake en i ovnen da jeg har flytta og er litt redd ovnen steker ujevnt :-s

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...