Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Har hatt en fantastisk dag som startet med bading på storøyodden i noen timer hvor det ble inntak av is og vaffel. Deretter gikk ferden videre på sykkel til kalvøya hvor det ble kveldsbading og grilling av pølser :D 9 timer ute i godværet er ikke feil.

Fortsetter under...

God morgen og god tirsdag ♥ stod opp ganske tidlig for å jogge 20 min på tom mage, en god morgenøkt, etterpå dro jeg rett på treningsstudio for dagens rygg og skulderøkt. Ha en fin dag folkens !!

Byttet til low bar på bøy forrige uke og er ikke helt vant til formen enda - men følte jeg hadde den ned i dag! Fikk 6 reps 3 sett forrige uke, og 8 reps 3 sett i dag med samme vekt og følte jeg kunne fortsatt. :)

Skikkelig sliten og håret fullt av mose etter "turning" på plena. Nærmere å få til å holde balansen når jeg står på hodet nå enn sist :D Rågøy! Satser på å få inn å stå på hodet først før jeg intensiverer jobbinga mot håndstående.

Annonse

Kjøpt ny sykkel i dag!!

Halv pris på xeed xc 6 team 29", opprinnelig pris 17 000 kr, altså jeg betalte rundt 8500! Helt sjukt! THAT KICK liksom, og jeg er "ikke-shoppinggal" og "ikke spesielt sykkelinteressert", hahah :)

http://highpoint.no/sykkel/xeed-xc-6-team-29-14.html

Gleder meg utrolig til å teste den i morra! (i dag er det jobb...)

Og Birken, og på folkehøgskole idrett og friluftsliv <3:cat:

Det var en som er funksjonshemmet der jeg trener som idag kom bort til meg i en pause og ga meg en klem. Litt rart, men søtt hahah.

Jeg hadde byttet treningssenter ASAP. :sour:

<----- skikkelig humanitær :whistle:

Annonse

Jeg hadde byttet treningssenter ASAP. :sour:

<----- skikkelig humanitær :whistle:

Skal sies at jeg ble skikkelig tatt på senga, men det går greit - er jo bare en klem. Kommer selvsagt veldig an på hvem som gir klemmen, det er sikkert og visst.

Masteravhandling er levert, presentert for både oppdragsgiveren og høyskolen, alle karakterer er mottatt, siviløkonomvitnemål er på vei og jeg er offisielt ferdig med alt som heter skolerelaterte aktiviteter for et helt liv! :D

Masteravhandling er levert, presentert for både oppdragsgiveren og høyskolen, alle karakterer er mottatt, siviløkonomvitnemål er på vei og jeg er offisielt ferdig med alt som heter skolerelaterte aktiviteter for et helt liv! :D

Inntill du bestemmer deg for at: "Nei, føkk, det her gadd jeg ikke" om 5 år og omskolerer deg til noe annet.

attachment.php?attachmentid=20720&d=1346987822

Fant øreproppene mine en en bukselomme fra gårsdagens klesvask som hadde hengt ute til tørk i hele natt - og de funker fortsatt! Og i tillegg er de renere enn noen sinne! :D