Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens happy thought:

FOLKENS, DET E HELG I MÅRRA !!!

Å den ska stappes te randen av kreative, aktive, sprellske, produktive å nerdate ting!

Æ ska kos mæ så sykt mye, at ord blir faktisk fattig i denna sammenhengen.

GLAD-BRØL! :D

Fortsetter under...

Skrevet

At jeg ikke bare fant èn, men TO skikkelig snaxne kjoler til julebordshelga.. Oooog at samboer og jeg reiser til strømstad i morgen på julebord på spahotell! :D

Spa, trening, god mat og god drikke på en og samme helg, kan det bli bedre?

Gjest Brukernavn007
Skrevet

Kan du ikke ditsje samboeren å ta med meg isteden? :D Ja? Ååååh, du er så snill <3

Skrevet
Kan du ikke ditsje samboeren å ta med meg isteden? :D Ja? Ååååh, du er så snill <3

Selvfølgelig! Bare dumt det er hans jobb som spanderer hele greia.. haha. Du kan jo alltids presse deg inn i kofferten min!:ninja:

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Selvfølgelig! Bare dumt det er hans jobb som spanderer hele greia.. haha. Du kan jo alltids presse deg inn i kofferten min!:ninja:

Hm, ja det kan jo være et lite problem...tror ikke jeg ligner nok på din kjære til å klare å lure sjefene og kollegaene hans...Så, koffert it is!!! :D

Skrevet
Hm, ja det kan jo være et lite problem...tror ikke jeg ligner nok på din kjære til å klare å lure sjefene og kollegaene hans...Så, koffert it is!!! :D

*Ut på leit etter større koffert*

Annonse

Gjest Brukernavn007
Skrevet
*Ut på leit etter større koffert*

Jippeeeey!!!:D

Skrevet

At jeg har fått tilbud om sommerjobb som visningsassistent osv hos en Krogsveen-avdeling som selger mye hytter i skjærgården osv. Det betyr at jeg kan ha en sommerjobb der båtkjøring inngår i jobbeskrivelsen. :D

Gjest Brukernavn007
Skrevet
At jeg har fått tilbud om sommerjobb som visningsassistent osv hos en Krogsveen-avdeling som selger mye hytter i skjærgården osv. Det betyr at jeg kan ha en sommerjobb der båtkjøring inngår i jobbeskrivelsen. :D

Båt :D

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Yay! Og en gyllen mulighet under utdanning til å få seg litt erfaring. Mest det siste.

Men BÅT! :p hihi

Annonse

Skrevet
Dagens glade: Dame på jobben trodde jeg var 17 år! Jeeej!:) (Ok, dame på jobben er dement,98 år gammel og trodde en halvtime etter at jeg var broren (!) hennes, men det er bare details)

Hvor gammel er du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...