Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva er målet?

Målet er i første omgang 85kg (i den grad vekta bestemmer), men tar en evaluering når jeg kommer dit.

En mulighet er at jeg kjører ned til 80 om jeg synes det virker oppnåelig uten at det tærer på psyke etc. Akkurat nå går det hurr bra som hälst!

Evt så blir det sakte opp med kalorier opp til vedlikehold (som jeg forøvrig ikke helt vet hva er på, men estimert 2500-2750), og kjøre en for for leangain eller ligge stødig i overskudd, kombinert med PF

Målet er uansett å få en mer definert kropp istedet for det halvdvaske greiene som er nå, noe som også gir mer overskudd, enklere hverdag, og kanskje større glede / mindre hat ifbm kondistrening :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/915-dagens-glade/page/224/#findComment-695057
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...