Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mente mer at Lørdagen er som ei pakke med 3 Kinderegg:DHer skal dt spises (1.)Candy King når jeg skal hjem fra (2.)byen inatt.....u do the math:thumbsup:

Godt å høre :D hadde jo vært litt trist om du skulle skeie ut skikkelig på en lørdag også var et kinderegg det eneste du skulle unne deg. :p

mmmm.. Candy king..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart ferdig vasket leilighet:D! Skal fråtse i all maten jeg ikke tåler!!:D (okok, jeg blir ute av drift i sånn 2 uker.. MEN, idag er det hvertfall dagens glade!!:D PIZZA, SJOKOLADA, SMÅGODT, IS!!!!:D:D:D)

Tar med meg resten av sjokoladene jeg kjøpte i går og kommer bort og joiner deg jeg!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Premium - mørk sjokolade & mousse fra freia. MMM!!!! Apropo kinderegg... jeg MÅ ha kinderegg på lørdager. Forrige lørdag fikk jeg med stempel;HEI på gresk.

Nå fikk jeg også lyst på kinderegg...:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade (eller egentlig gårsdagens glade), er at jeg jeg klarte å skravle meg til A på eksamen muntlig, selvom jeg med hånden på hjertet nesten ikke har lest pensum, men brukt uhorvelige mengder tid på å lese fitnessbloggen og diverse andre blogger i stede. Så det skal nok bli en god sykepleier av meg likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade (eller egentlig gårsdagens glade), er at jeg jeg klarte å skravle meg til A på eksamen muntlig, selvom jeg med hånden på hjertet nesten ikke har lest pensum, men brukt uhorvelige mengder tid på å lese fitnessbloggen og diverse andre blogger i stede. Så det skal nok bli en god sykepleier av meg likevel:)

GRATULERER:D Så gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skammer meg ikke.

(jeg måtte jo prøve alt det jeg ikke har smakt:O Pluss at jeg må safe med å kjøpe alt det jeg liker best :p Jeg bruker unnskyldningen at det bare skjer 2-3 ganger i året:p)

EDIT: Det mangler en pizza her, den er i frysen, enn så lenge.

Waltes 156 gir deg en stjerne i boka mi! :D

Spar litt oreo-is til jeg kommer a! Er sykt spent på hvordan den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, selv om det foreløpig er pain å måtte motstå alt godteriet i skapet (bor hjemme, så kan ikke bare kaste det :p) så er det en fin dag.. for jeg har funlightgele på kjølerommet, bær i kjøleskapet og frukt + oppkuttede grønnsaker på benken!! Dette blir bra!

Også har jeg fri fra lesing i dag, og DET er luksus det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skammer meg ikke.

(jeg måtte jo prøve alt det jeg ikke har smakt:O Pluss at jeg må safe med å kjøpe alt det jeg liker best :p Jeg bruker unnskyldningen at det bare skjer 2-3 ganger i året:p)

EDIT: Det mangler en pizza her, den er i frysen, enn så lenge.

Haha, store mengder her ja, digger det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skammer meg ikke.

(jeg måtte jo prøve alt det jeg ikke har smakt:O Pluss at jeg må safe med å kjøpe alt det jeg liker best :p Jeg bruker unnskyldningen at det bare skjer 2-3 ganger i året:p)

EDIT: Det mangler en pizza her, den er i frysen, enn så lenge.

Hvis du får ned alt det der, da fortjener du en eller annen pris tror jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...