Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

send gjerne en oppdatering/brukervurdering!

Vurderer nemlig Kindle. Men heller mer mot et generelt nettbrett...

Nettbrett er ikke en ebok! Jeg har Kindle Paperwhite, den er helt magisk. Batteriet varer lenge, papiret er PAPIR, teksten er smooth, frontlight funker og er vanvittig behagelig, både i senga, på flyet og på toget. Den veier litt, men det gjør en bok og. Jeg har den ofte i dressjakken eller ytterjakken. Magisk oppfinnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nesten fire uker på diett (er fire uker til mandag), har jeg gått ned i cm på alle måleområdene utenom overarmen, som har blitt større. Det kan jeg like! :D Er ikke voldsomt store tall, men med tanke på to helger med bytur og alt som følger med, og det faktum at jeg ikke akkurat er feit til å begynne med, så er jeg fornøyd!

Og så klarte jeg 15 kg per frivekt i flatbenk i dag :D (4 reps i hvert av de tre settene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nesten fire uker på diett (er fire uker til mandag), har jeg gått ned i cm på alle måleområdene utenom overarmen, som har blitt større. Det kan jeg like! :D Er ikke voldsomt store tall, men med tanke på to helger med bytur og alt som følger med, og det faktum at jeg ikke akkurat er feit til å begynne med, så er jeg fornøyd!

Og så klarte jeg 15 kg per frivekt i flatbenk i dag :D (4 reps i hvert av de tre settene)

You go girl;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbrett er ikke en ebok! Jeg har Kindle Paperwhite, den er helt magisk. Batteriet varer lenge, papiret er PAPIR, teksten er smooth, frontlight funker og er vanvittig behagelig, både i senga, på flyet og på toget. Den veier litt, men det gjør en bok og. Jeg har den ofte i dressjakken eller ytterjakken. Magisk oppfinnelse.

Er klar over at Kindle ikke er et nettbrett og at leseopplevelsen med et nettbrett nok er ganske annerledes enn med en Kindle ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at Kindle ikke er et nettbrett og at leseopplevelsen med et nettbrett nok er ganske annerledes enn med en Kindle ja.

Mitt beste bokkjøp noen sinne. Kanskje ikke om du skal lese masse norsk, for ebok utvalget er søppel på norsk. Men jeg er vanvittig fornøyd, greit å ha med seg noen 100 bøker i lomma, bra batteritid og enormt god leseopplevelse.

Har vel aldri lest så mye som i det siste. Pleier normalt bare lese når jeg er ute å flyr. Har andre kompiser som har Kindle og når de tasfa på Paperwhite, så var det en "must have gadget".

Har derimot kompiser som sverger til å lese med sin kindle app på div telefoni og tablet utstyr. :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...