Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sverger fortsatt til bøker i papir, med herlig boklukt, det å kunne bla i boka, kunne ha den på hylla hjemme, bytte med noen når jeg er ute og reiser, og kaste den i ryggsekken uten å være bekymret for at den blir ødelagt^^

Ikke jeg, jeg har alltid hatt et ønske om å rive og kaste mine pockets ettersom man har lest sidene, for jeg hater å gå rundt å drasse på enorme pockets. :lol: Men har aldri gjort det, gjør vondt skjela å gjøre det. o_O Har ingen bøker i noen bokhyller hjemme! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg, jeg har alltid hatt et ønske om å rive og kaste mine pockets ettersom man har lest sidene, for jeg hater å gå rundt å drasse på enorme pockets. :lol: Men har aldri gjort det, gjør vondt skjela å gjøre det. o_O Har ingen bøker i noen bokhyller hjemme! :p

Ja men jeezes... går du konstant rundt med bøkene dine til enhver tid?

Har jo som regel bare ei bok med meg om jeg er på reisefot, og den er ikke i A4-format med tykkelse på en halvmeter^^

Leser vanligvis de gode bøkene om igjen med jevne mellomrom, så ganske ok å ha de stående i bokhylla hjemme da. Også er de fine å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeezes... går du konstant rundt med bøkene dine til enhver tid?

Har jo som regel bare ei bok med meg om jeg er på reisefot, og den er ikke i A4-format med tykkelse på en halvmeter^^

Leser vanligvis de gode bøkene om igjen med jevne mellomrom, så ganske ok å ha de stående i bokhylla hjemme da. Også er de fine å se på!

Haha, nei, men sverga til pockets, men UK Pocketformat er vanvittig store i bland, og da passer de faktisk ikke i lomma, som er litt av poenget med en pocket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter ett halvt år med alle klærne mine i kofferter og kleskurver er jeg bare så HIMLA glad for at klesskapet mitt er på plass og at klærne kan ligge og henge i ett SKAP istede for gulvet.

Jeg er normaltvis ett rotehue og har klær slengt overalt, men dette tok kaka. Tror ikke jeg har sett soveromsgulvet på ett halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...