Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fullførte bakkeintervaller i strålende solskinn i dag morges :cool: hallo endorfiner! Sitter i skrivende stund i bikini på terrassen med et glass iskald pepsi max, og senere skal jeg til byen å spise middag med en venninne fordi jeg har bursdag i dag :D

Gratulerer så myemed dagen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal være barne-/husvakt hele helga! Kiden jeg skal holde et øye med er 15 og klarer seg helt fin på egenhånd, noe som vil si at jeg kan ligge på sofaen hele helga og spise opp matpengene vi fikk :D

hahah,diiigg! Hvorfor 15 åringen må ha barne-/husvakt forstår jeg ikke helt da:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah,diiigg! Hvorfor 15 åringen må ha barne-/husvakt forstår jeg ikke helt da:mellow:

Jeg skal egentlig mest være tilgjengelig hvis det skulle være noe, og passe på at han kommer hjem i løpet av natta. (Altså hente han når han ringer, så er vel mest sjåfør egentlig :p) Men det er veldig greit arbeid siden jeg egentlig kan gjøre hva jeg vil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Norsk Sau og Geit?

Medlemsorganisasjon for saue- og geiteholdere. Jobber blant annet for et rasjonelt og lønnsomt dyrehold, god dyrevelferd, beiterett og omsetning av produkter for medlemmene. :thumbsup:

Grattla med det, helsing mann frå gard.

Takk for det =) Hva slags gård kommer du fra? Selv er jeg oppvokst på gård med ammeku.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal egentlig mest være tilgjengelig hvis det skulle være noe, og passe på at han kommer hjem i løpet av natta. (Altså hente han når han ringer, så er vel mest sjåfør egentlig :p) Men det er veldig greit arbeid siden jeg egentlig kan gjøre hva jeg vil =)

Ja da så. Syyykt chill jobb! Tjener du bra eller?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe konkret beløp enda, men vil tro det blir en helt grei betaling for å gjøre ingenting :D

Alt er vel grei betaling for å gjøre ikke noe, og du får kanskje gratis mat i tillegg eller?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...