Therese Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Vet ikke hva som er dagens glade - jeg er bare glad Meen jeg gleder meg til å trene nå snart, hente pakke på posten, gå tur med søstern min som endelig har fått ferie oog faktisk kjenne litt på feriefølelsen(selv om jeg har hatt ferie ganske lenge nå ) Cheesecake og Carl-Erik 2 Siter
Opheliia Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Det er Brutus sin dag i dag, 1 år gammel . Og jeg skal på venninnekveld i kveld - ribbemiddag (men jeg liker ikke ribbe:huh:), men fiiiiine folk er der:D Siter
Maria Torres Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Vant 50kr på flaxlodd kalenderen min, hahaha...og får fri natt til julaften, ergo tidlig opp for å se Askepott tradisjonen tro <3 blir ikke jul uten! Siter
Zeph Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 The Hobbit! http://www.youtube.com/watch?v=eM--4UklaL4 Tomt og Oddis 2 Siter
Carl-Erik Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Therese skrev: Vet ikke hva som er dagens glade - jeg er bare glad Meen jeg gleder meg til å trene nå snart, hente pakke på posten, gå tur med søstern min som endelig har fått ferie oog faktisk kjenne litt på feriefølelsen(selv om jeg har hatt ferie ganske lenge nå ) Henta pakke i posten i dag jeg og. Klær fra gymgrossisten og nytt headset fra cdon Dobbel lykke.. Siter
Therese Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Carl-Erik skrev: Henta pakke i posten i dag jeg og. Klær fra gymgrossisten og nytt headset fra cdon Dobbel lykke.. Åh, jeg vil også ha nye klær.. og nye headset/ørepropper til iPoden Målte forresten fett% i sted - endte på 12! Måtte dobbelt og trippelsjekke gitt Camillam og Carl-Erik 2 Siter
Smurfen Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Lily skrev: [ATTACH=full]3566[/ATTACH] :thumbsup: haha har jeg kjøpt så mye, har jeg drukket det opp på 1uke sikkert Siter
Cheesecake Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 mista en bærpose med 1 liter vodka i bakken,på vei hjem fra byen......MEEEEEn den knuste ikke:D doesn`t suck!!!!So much win!! Sky, Admira, Maria Torres og 1 annen 4 Siter
jallajalla Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Cheesecake skrev: mista en bærpose med 1 liter vodka i bakken,på vei hjem fra byen......MEEEEEn den knuste ikke:D doesn`t suck!!!!So much win!! SO MUCH WIN! Jeg har kjøpt meg ny treningsdagbok som er rosa med engler og prikker og blomster og slik OGså har jeg blogget! det er en gladsak ^^ www.camillalor.blogg.no Cheesecake 1 Siter
Cheesecake Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "CamillaLor skrev: SO MUCH WIN! Jeg har kjøpt meg ny treningsdagbok som er rosa med engler og prikker og blomster og slik OGså har jeg blogget! det er en gladsak ^^ www.camillalor.blogg.no du er en gladsak/gladlaks:) Siter
jallajalla Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Cheesecake skrev: du er en gladsak/gladlaks:) Naw Cheesecake 1 Siter
Valeur Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Kjøpte med endelig en herregenser, og den sitter sånn som jeg vil den skal Siter
Gamla Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Vil vel bare ønske folk god jul jeg! ..og Ibsen hilser. Siter
rudboy Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Har bursdag i dag, og snart ferdig på jobb for dagen Siter
Gamla Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "rudboy skrev: Har bursdag i dag, og snart ferdig på jobb for dagen Grattis med daan! Siter
Jacqueline Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "rudboy skrev: Har bursdag i dag, og snart ferdig på jobb for dagen Gratulerer Siter
Admira Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "rudboy skrev: Har bursdag i dag, og snart ferdig på jobb for dagen Gratulerer med dagen :thumbsup: Siter
nano Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Var innom OBS (helvete på jord) og overlevde (etter å ha vært på trening 0900)! Dagen topper seg med at jeg ser 101 dalmatinere i et desperat forsøk på å få julestemning (mens jeg gjør lekser....). Små gleder Siter
Derpedino Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Glemte å åpne gårsdagens luke i Ponduskalendern, dvs. 2 sjokoladebiter idag! AAAAAAAAAAAAWWWYEEEEAAHH! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.