Pinglekringla Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Gårsdagen/nattas glade,, Fikk masse koselige kommentarer i loggboka mi Made my day :D Siter
IdaEriksen Skrevet 7. oktober 2012 Skrevet 7. oktober 2012 Fikk besøk av familien min i dag! Hadde ikke sett foreldrene mine eller hunden min på tre uker, så det var sykt koselig! Og så hadde de med seg to poser te fra Whittard's i London, og det er så gooodt. Shub 1 Siter
Tutogkjør Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg fikk, av ukjente grunner, en gratis pose Twist av kassadama på Obs! Jeg vurderer også å henge opp bildet jeg tok av de to som tisset på vinduet/døra mi i helga rundt omkring i blokka, og det kan jo bli riktig så morsomt. melis1988 1 Siter
Thess Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Julebrus uten sukker på Rema1000:love: melis1988, catober, Quentra og 4 andre 7 Siter
Quentra Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 "Thess skrev: Julebrus uten sukker på Rema1000:love: Åh, lykke!! Thess 1 Siter
Baronen Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 "Thess skrev: Julebrus uten sukker på Rema1000:love: Den er faktisk ganske god også Thess og catober 2 Siter
Tonje_86 Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 "Thess skrev: Julebrus uten sukker på Rema1000:love: Åh, håper det er den de hadde ifjor som jeg likte så godt. Thess 1 Siter
Thess Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 "Baronen skrev: Den er faktisk ganske god også Vet, BESTE brusen:D "Tonje_86 skrev: Åh, håper det er den de hadde ifjor som jeg likte så godt. Det er den fra Grans. Det er den samme som Rema har solgt i flere år;) Siter
rudboy Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Det finnes bare en julebrus, og det er Hamar Bryggeri sin julebrus..den skal nytes MED sukker, og bare i JULA...ikke i oktober Slf, Robin CBB og Tonje_86 3 Siter
Thess Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 "rudboy skrev: Det finnes bare en julebrus, og det er Hamar Bryggeri sin julebrus..den skal nytes MED sukker, og bare i JULA...ikke i oktober Nei nei, her går det i julebrus fra oktober til det er tomt på butikken:p hehe. I tillegg hamstres det jevnt frem mot jul for å sikre seg mot at det er utsolgt i selve julen.. rudboy og Rannveig 2 Siter
Pinglekringla Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde en ganske koselig date i går Tutogkjør, Titanium, Maxwell og 6 andre 9 Siter
Mathiasfjellheim Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Fikk innkalling til ingeniørbataljonen i dag! Lykke! Aurelius og Pinglekringla 2 Siter
James May Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Fått jobb på Godt Brød Fløien Nå blir studenttilværelsen en lek! elise89 og Pinglekringla 2 Siter
Gjest Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 "Quentra skrev: Jeg må på rema i morgen... Altså...1.desember, Jenny! Og Thess Dere altså, dere må styre lystene deres! Thess 1 Siter
Quentra Skrevet 9. oktober 2012 Skrevet 9. oktober 2012 "hcl skrev: Altså...1.desember, Jenny! Og Thess Dere altså, dere må styre lystene deres! Neinei, det er lov når eksamenstiden begynner fordi da trenger man litt håp for å komme seg igjennom det hele Tenkte jeg bare skulle på rema for å SE hvordan den så ut... Thess 1 Siter
Sportsblomsten Skrevet 9. oktober 2012 Skrevet 9. oktober 2012 Julebrus? Ååh, akkurat no høres 1. desember målet mitt litt uoppnåelig ut Sesongstart av Gossip Girl i Uniten i natt, blir kos i kveld :happy: Siter
Gjest Skrevet 9. oktober 2012 Skrevet 9. oktober 2012 "Quentra skrev: Neinei, det er lov når eksamenstiden begynner fordi da trenger man litt håp for å komme seg igjennom det hele Tenkte jeg bare skulle på rema for å SE hvordan den så ut... Sæææærlig! Siter
Velvet Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Har funnet nøkkelen til fremgang. Den heter søvn og har ikke vært flittig brukt her. Neppe tilfeldig at etter 5 uker uten nevneverdig rikkelse på vekta (ironisk nok 5 uker med ca 3 timer søvn i døgnet) har vekta gått ned 1,5 kg siden fredag, tilfeldigvis samtidig som jeg har sovet godt og stresset mindre med mat og trening. lks, Tutogkjør, eelise og 3 andre 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.