SlayerDad Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 "Ojive skrev: 8kg vektnedgang på 5 uker. I can't even right now Det er jo helt sinnsykt! Aurelius 1 Siter
Ojive Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 "Gamlebyen skrev: Det er jo helt sinnsykt! Lykkerus fortsatt Kommer til å leve lenge på den SlayerDad og Aurelius 2 Siter
Exposure Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Kan kjøre på igjen etter tre uker med deload pga smerter:) Noe jeg forøvrig feiret med å dra opp 150 kg i mark på lørdag og 75 kg i støt for to timer siden. FitFish, SlayerDad, Mortensdatter og 9 andre 12 Siter
LeanMachine Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 "Exposure skrev: Kan kjøre på igjen etter tre uker med deload pga smerter:) Noe jeg forøvrig feiret med å dra opp 150 kg i mark på lørdag og 75 kg i støt for to timer siden. NAIS Grattis ! Exposure 1 Siter
Exposure Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 "LeanMachine skrev: NAIS Grattis ! Tusen takk LeanMachine 1 Siter
02-snapper Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Nesten på plass. Flytta i går, så er meget fornøyd med at kun kontorting gjenstår å få på plass Aurelius, Tutogkjør, Ojive og 5 andre 8 Siter
Tutogkjør Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Har Guinnes og er ferdig som student om under 20 timer. CamillaO, FitFish, SlayerDad og 3 andre 6 Siter
Monarc Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Var på jobb til halv 8 i dag, ferdig trent og dusja . Og ser egentlig ut som om det skal bli en heilt grei dag. Skal på kurs i mange timer, som jeg gleder meg til.. CamillaO, Aurelius, SlayerDad og 2 andre 5 Siter
Ole Andreas Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Support fucka opp brukerkontoen min, så gikk tidlig og kom meg på trening før 15! CamillaO, Aurelius og Ojive 3 Siter
Ojive Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "Ole Andreas skrev: Support fucka opp brukerkontoen min, så gikk tidlig og kom meg på trening før 15! wtf, og du ringer ikke meg fordi? Aurelius 1 Siter
Ole Andreas Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "Ojive skrev: wtf, og du ringer ikke meg fordi? Fordi jeg regner med du ikke drifter IF ;-) Ojive og Aurelius 2 Siter
Ojive Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "Ole Andreas skrev: Fordi jeg regner med du ikke drifter IF ;-) Nai, greit. NOEN grenser må man jo ha Aurelius 1 Siter
Tutogkjør Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Er offisielt Master of Science i biologi! WOOOOOOOH! FitFish, Anneide, Aurelius og 15 andre 18 Siter
LeanMachine Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Første dag med babysvømming for minste. Klarte nesten ikke holde henne i vannet, så mye sprella hu. Blideste jenta jeg har sett i vannet noensinne! Bris, Tutogkjør, SlayerDad og 1 annen 4 Siter
Gjest =xXx= Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "LeanMachine skrev: Første dag med babysvømming for minste. Klarte nesten ikke holde henne i vannet, så mye sprella hu. Blideste jenta jeg har sett i vannet noensinne! Babysvømming og senere svømmetrening for unga er konge;) Siter
Gjest =xXx= Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "Sunvincible skrev: Er offisielt Master of Science i biologi! WOOOOOOOH! Jøss, grattis! Siter
LeanMachine Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "Stilken skrev: Babysvømming og senere svømmetrening for unga er konge;) Ja, I know, har en gutt som har gått på svømming nå noen år, supermoro Siter
Tutogkjør Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "Stilken skrev: Jøss, grattis! Takk! Gleder meg noe enormt til fri både ettermiddager og helger. Woho! Aurelius og FatUnicorn 2 Siter
Aurelius Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 NAV er med på å sponse meg nye såler:) Brokkoli, Tutogkjør og Tonje_86 3 Siter
Stine smurfine Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Folk i livet mitt som gidder å kaste ut en livbøye eller to når det er tungt å holde hodet over skitvannet man står og trår i noen ganger. Samt at jeg har noe å poste her. Dagens glade er rett og slett dagens glade. Blenda, Kristin Charm, Tutogkjør og 8 andre 11 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.