Gå til innhold

Hvilket headsett bruker du på trening?


struggler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 1 måned senere...

Er det ingen som kan svare spørsmålet til markus90 ? Jeg LURER NEMLIG PÅ DET SAMME.

Det er mye ute på markedet, jeg blir forvirret. Vil ha noe som fungerer, men som ikke er en kloss på hodet.

Hørte at Jaybird Bluebuds er bra, men det er egentlig litt prismessig over det jeg ønsker å kjøpe. Er det noen som har testet de over langtidsbruk? Som kan gå god for at de holder en veldig god stund?

Er noen som har noen andre å anbefale?

Har sett noe på bth-002 også. Fått greit i en del tester, men sitter visst ikke så godt på hodet? Noen innvendinger på disse. De er jo ikke så dyre - prismessig passer de en student. Men holder de et halvt år så blir det dyrt i lengden.

HJELP MEG I DENNE JUNGELEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTH-002

har prøvd endel bluetooth headset, noen dyrere og noen billige.. Men ender opp å bruke de første jeg kjøpte .. De er heilt ok, ikke dårlig lyd, ikke comfy over 1 time.. Heilt kurrant og tåler svette og en kakk..

og hatt de gående i sikkert 1-2 år nå.. eneste jeg har gjort er å lime putene fast da de hadde en tedens til å ramla av i baggen på vei offshore.

Det kan sitte litt løst ved f.eks foroverlent roing kan det ramle av, men bare å regulere det litt bak på hode så sitter de ..

Grunnen til dette er vell at det er utenpå øre og ikke rundt, samt det kan være litt slakk i buen, kanskje bøye dem funker..?

Evt, få gains på hode.

Jeg har og de LG HBS 730.. det er nesten som de du nevner.. de funker helt til du skal ligge/presse..de er nok drit å kjøre cardio og om du gjør det, mtp de "hopper" på nakken..

Så gikk tilbake til BTH-002 ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke lukkede headsett eller plugger, så jeg bruker Koss Porta pro sammen med en liten bluetooth mottager så mobilen kan ligge trygt ved siden av når jeg trener.

Bluetooth dingsen jeg bruker er en Samsung HS3000. Den funker også som fjernkontroll, og har mikrofon så man kan besvare telefoner uansett hva slags headsett man bruker. En ladning holder 3 treninger for meg, og lyden og volum er bra, egentlig så er det en billig løsning også, jeg betalte 450,- på Telekiosken.

samsung_hs3000.jpeg

http://www.mobilutstyr.no/default.asp?pid=946724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jeg har wireless beats akkurat nå, og er storfornøyd - sitter godt, god lyd og har aldri mistet connection med iPhonen min under trening. Var relativt dyrt, 2400kr, men for meg var det faktisk verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTH-002

har prøvd endel bluetooth headset, noen dyrere og noen billige.. Men ender opp å bruke de første jeg kjøpte .. De er heilt ok, ikke dårlig lyd, ikke comfy over 1 time.. Heilt kurrant og tåler svette og en kakk..

og hatt de gående i sikkert 1-2 år nå.. eneste jeg har gjort er å lime putene fast da de hadde en tedens til å ramla av i baggen på vei offshore.

Det kan sitte litt løst ved f.eks foroverlent roing kan det ramle av, men bare å regulere det litt bak på hode så sitter de ..

Grunnen til dette er vell at det er utenpå øre og ikke rundt, samt det kan være litt slakk i buen, kanskje bøye dem funker..?

Evt, få gains på hode.

Jeg har og de LG HBS 730.. det er nesten som de du nevner.. de funker helt til du skal ligge/presse..de er nok drit å kjøre cardio og om du gjør det, mtp de "hopper" på nakken..

Så gikk tilbake til BTH-002 ..

Takk for godt utfyllende svar!

Hva slags farge har du på dine BTH-002? Jeg vil egentlig ha svart. Men sparer en del kroner på å velge rosa. Hvis de er grusomme i rosa kan jeg heller droppe de sparte kronene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte dette: http://be.jbl.com/jbl_product_detail_uk/j56btwhite.html - 1098,- på Sapceworld.

Lyden er bra, rekkevidden virket ok, gikk fra stue til bad, 10 meter(?) uten problemer. Ledning fulgte med, så den kunne kobles i min stasjonære på jobb.

Men, bøyla sitter ikke tett nok til hodet på meg, ser veldig "firkantet" ut på meg, og klokkene er ikke stramme nok til trening.

Jeg er så shallow at jeg er på jakt etter noe som ser bra ut og sitter tettere rundt skallen min i tillegg til å ha bra lyd og kan brukes både på jobb (semiåpent landskap) og til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...