Gå til innhold

Hvilket headsett bruker du på trening?


struggler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noen123

Fikk endelig Jaybirds proppene mine i dag! :D

Så langt er jeg veldig fornøyd, sitter bra i ørene og spiller bra selv om de ikke er spilt inn enda. Noe uvant med de gummigreierne man kan sette på proppene, men virker som de har god funksjon :) Gleder meg til å trene med de i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

Noen som kan si noe mer om hvordan beats-headsetet er å trene med? Blir man veldig varm/svett på ørene av det?

Absolutt! Styr unna disse om du ikke liker følelsen av svette som renner inn igjennom øregangene... tidenes bomkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bruker disse, http://www.netonnet.no/art/mobil/bluetooth/bluetooth-stereo/plantronics-backbeatgo2black/193556.4503/ bra lyd, ganske kort ladetid men synes batteriet må lades litt vel ofte, maks 2-3 timer så er de tomme...skal kontakte leverandøren for å sjekke om dette kan skyldes en feil...

Har testet ut disse http://www.komplett.no/jabra-sport-corded-apple-versjon/649221 ganske god lyd men litt vonde på ørene over tid...de begynte å fuske etterhvert, så at det hadde dannet seg et belegg nedi skjøten på forlengeren av ledningen, man svetter jo gjerne litt... Fikk dog returnert nye da jeg sendte de inn til leverandøren...så det kan jo ha vært en feil på de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen..

Mine Komplett.no - Bluetooth Stereo Headset BTH002 har tatt kvelden, eller gjør det straks..

Er ikke spess nøgd me desse men liker at de er trådløse da jeg har spotify på ipad når jeg bruker headset..

Litt ulempe me ipad og kabel kan man si..

Noen som har tips til ny investering?

edit:

noen som har prøvd noen av denne typen ?

Komplett.no - Jabra Sport Bluetooth

kjøpte disse til søstra fordi de så bra ut for en som løper. MEN for en forferdelig lyd! Hørte på de i noen sekunder før jeg var glad for at jeg ikke kjøpte de til meg selv. Men kan bare være ørene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som er bra med beats by dre er markedsføringen (dvs få kjendiser til å posere med headsettene). Lyden og kvaliteten er møkk. Av de modellene jeg har hørt så går det igjen at de farger lyden ved med masse diskant/bass mens mellomtonen er slapp og drukner. Ikke at lydkvalitet er veldig viktig når man trener men hadde forventet mer i forhold til prisene de opererer med.

Mine beats propper slutta og fungerer etter rundt 2 måneder med trening.

Er ikke uten grunn at f.eks soundgarden slutta med agenturet på beats.

Kjøpte meg så noen Focal Sprit One etter at disse fikk god kritikk i diverse tester. Disse har grei lydkvalitet, men ene kabelen som fulgte med slutte også fungere (slark/dårlig kontakt) etter noen måneder med trening. De har heller ikke topp byggekvalitet (litt plastikk følelse) og kan gi fra seg en irriterende lyd fra festet/oppehenget fra bøylen når de beveger på seg. Så ga opp og trene med dem.

Bose QC15 er faktisk det headsettet jeg er mest fornøyd med å trene med til nå. De farger lyden litt de også (men på langtnær like ille som beats) og har aktiv støydempning som faktisk fungerer, samt at de er behagelig å ha på seg og kabelen har holdt enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...