Gå til innhold

Hvilket headsett bruker du på trening?


struggler

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er på utkikk etter et bra headsett/øreplugger til å ha på trening som det er litt "trøkk"(mye bass) i samtidig som de er praktiske å trene med. De må ikke falle av hvis jeg løper, løfter knebøy, markløft etc.

Noen gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shure E3C her.

E200-1002b.jpg

Ingen fare for at dei dett ut av øyrene. Drar leidningen bak og over øyra. Pluggane sit godt fast, gjev særs god lyd og isolerer mot discohelvete frå anlegget på senteret.

Shure-pluggane er ikkje dei med mest bass på markedet, men det finnes fleire alternativ der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Jeg bruker

Sennheiser CX680 Sport (skrev visst litt feil)

til ipod shuffle og er ikke fornøyd, så kan du eliminiere dem evt;) Bose blir mine neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Kort svar; Fordi de er AWESOME (savner mine EC2) Rett og slett de beste øreproppene man finner til en "akseptabel pris"

Dog for en mer slunken lommebok, kan jeg glatt anbefale A-Jays2

Så for en som har vært Bose-slut, så er de å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Mye bra her. De så bra ut, men tror jeg er keen på noen propper. Har hatt headsett en stund og ble litt lei dem.

Helt enig med deg, in-ear ørepropper er det de fleste anbefaler. Slipper at de faller ut, og slipper den fæle musikken å sentrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten brukt disse Bose hodetlf mye, og de anbefales lydmessig, men klokkene kan bli litt klamme etter intervaller og styrke.

Bose AE2i-mobile hodetelefoner (med fjernkontroll og mikrofon) - Apple Store (Norge)

Har selv dette headsettet på hodet atm og ja, kjempegod lyd, men ikke noe å trene med. Blir veldig fort klam og i mtp prisen så velger jeg heller å bruke det for å se film/serier/høre på musikk hjemme.

Personlig bruker jeg for øyeblikket:

Apple-øretelefoner med fjernkontroll og mikrofon - Apple Store (Norge)

det var enten det eller Koss-headsettet, som blir fuktig :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de Dr:Dre som var på tilbud gjennom LetsDeal for et par uker siden, de kommer dog ikke før om 2 uker.. Men om du orker å vente, så kan jeg ta for meg de, + Ajays og hva jeg husker fra EC2. Men jeg vil gjette på at det blir slik, rangert fra topp til bunn; EC, DRE, Ajays. Prisen likeså. (Jeg har lest mye omtalelser før jeg endte opp med disse 3, så kan gå god for dem alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må jeg hive inn spor, holder på og lete selv etter nye :)

koss portapro er bra for trening, men personlig vil jeg ha noe med renere lyd nå og noe som ikke høres av alle rundt seg hehe

bose er og blir litt overpriset, man finner mye bra alternativ i prisklassene de legger seg på..

og dre etter og lest mye på nett er elendig byggekvalitet så ville unngått..

jeg sitter igjen med disse alternativene: kom gjerne med innspill:)(el flere modeller)

1000 Series :: Fannywang.com får de til under 1000lappen nå..

Image ONE Stereo Headphones | Klipsch 999,- på elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...