Gå til innhold

Hvilket headsett bruker du på trening?


struggler

Anbefalte innlegg

Fannywang har jeg aldri hørt om, men de så jævlig SWAG ut.

Klipsch har jeg såklart helt glemt, eid 2 par av dem gjennom tidene også, derimot ble ledningen ødelagt 2 ganger hver på hvert av parene, så gav opp dem.

hmm håper det med ledningene er forbedret på de image one da, for de jeg vurderer sterkest hehe, selv om jeg tror fannywang er best på lyd av de 2 så er de som du påpeker ganske swag, litt mye igrunn for min smak:D

kanskje jeg skal ta turen til hifiklubben imorgen og gi de en test run:) elkjøp kjører vel ikke noe test på hodetelefoner men 30dagers garantien blir jo det samme igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har disse Gumy Plus Inner-ear Headphones - HA-FX5 og er veldig fornøyd! Hvordan de er iforhold til dyrere ørepropper skal jeg ikke si noe om, men lyden er ren, den stenger lyd ut lyd utenfra og de holder seg på plass under trening. De små gummidottene fås kjøpt rimelig på e-bay og kan skiftes ut hyppig for litt mer hygienisk bruk ;) (Tror jeg betalte 2 dollar for 20 stk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Audio Technica er bra greier. Har eit M50 headset av ATH som er knall.

de jeg gikk for:D sammenlignet med de over pluss sennheiser 380pro så leste jeg meg vel frem til at de kom ganske godt ut og bedre en de første ihvertfall:) så nå måtte jeg jo bestille meg en fiio forsterker også for ipoden greier nok ikke de der alene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Dagen..

Mine Komplett.no - Bluetooth Stereo Headset BTH002 har tatt kvelden, eller gjør det straks..

Er ikke spess nøgd me desse men liker at de er trådløse da jeg har spotify på ipad når jeg bruker headset..

Litt ulempe me ipad og kabel kan man si..

Noen som har tips til ny investering?

edit:

noen som har prøvd noen av denne typen ?

Komplett.no - Jabra Sport Bluetooth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Gjest noen123

Bumper denne her. Noen som vet om noen gode in-ear plugger som er trådløse? Har et par Harman Kardon BT nå, men de blir fort veldig klamme dersom jeg gasser på litt på treninga :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Sony MW1 og spiller av musikk via spotify på telefonen :)

Sony MW1 Pro - Lekkert bluetooth stereoheadset fra Sony

+ for at det er kort ledning (klipser den fast på treningstoppen, og at det dermed ikke er noen ledning i veien

+ for god lyd (synes jeg, men det er nok veldig individuelt)

+ for rask mulighet til å pause, skippe, justere volum

+ for eget lite minnekort, om du ikke gidder å dra med deg telefonen, så har du fortsatt musikk på spilleren!

+ for å kunne svare i telefonen raskt, om du er ute og løper eller driver med annet

- for at batteritiden kan bli litt kort om du bruker de også tidligere på dagen (til / fra jobb etc). Løser dette ved å lade de på jobb-pc'en nesten hver dag

- (for noen, ikke meg) - in ear plugs

Jeg er storfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sennheiser headset, takler ikke øreplugger, det meste faller ut. Eneste proppene jeg har fått til å sitte er de nye earpodsene til Apple som fulgte med en iPod vi kjøpte. Ellers har jeg hatt Koss PortaPro, men jeg har kverket x antall pga ødelagt ledning/jackplugg, så har sluttet å kjøpe dem tross super lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne her. Noen som vet om noen gode in-ear plugger som er trådløse? Har et par Harman Kardon BT nå, men de blir fort veldig klamme dersom jeg gasser på litt på treninga :p

Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com

Bruker selv Beats wireless :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...