Jump to content

dominus

Members
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

About dominus

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei Har merket at jeg får ganske uren hud av proteinpulver. Har aldri reagert på melkeprodukt før, men tror det er pga laktosen. Kvisene dukker opp ganske så hyppig 1-2 dager etter at jeg drikker 1 shake om dagen. Lurte på om noen har merket noe lignende, og om dere eventuelt har en erstatning jeg kan prøve? Kjøpte en Soya proteinpulver fra XXL men den var så dårlig at ikke klarte å drikke den. Går på en ganske streng diett og er litt avhengig av proteintilskudd for å nå proteinmåler per. dag. Setter pris på alt av svar MS
  2. dominus

    Noen forslag?

    Liker begge 2 jeg Skal ta å prøve det en dag! Tusen takk
  3. dominus

    Noen forslag?

    E makrell i tomat og knekkebrød innafor?
  4. dominus

    Noen forslag?

    Blande makrell i tomat og cottage cheese? o.O
  5. dominus

    Noen forslag?

    Hei Fikk beskjed av PTen min idag om å prøve å kutte litt i 6-7 uker. Få ned fettprosenten litt for å så bygge etterpå (har comeback etter en lang ferie ) Han fortalte meg at jeg skulle holde meg så langt unna karbohydrater som mulig disse ukene, før jeg kunne øke inntaket rolig når jeg skulle bygge. Men samtidig, skulle jeg prøve å holde proteininntaket på likt nivå. Spørsmålet er, har folk tips til hva jeg kan spise til frokost/lunsj/kvelds som inneholder protein men lite karbohydrat?? Setter veldig stor pris på svar, for helt ærlig har jeg ikke peiling Er ikke svært kresen på smaken, så lenge det ikke smaker helt ræv På forhånd, takk
  6. Hei! Jeg skal holde dette så enkelt som mulig Jeg er rundt 182 cm høy og veier nå 75 kg. Jeg har en helt ok muskelmasse, men fortsatt en del magefett. Målet mitt er noe lignende dette. Jeg vil være lean og "ripped" med en viss muskelmasse [ATTACH]140567[/ATTACH] Nylig leste jeg følgende i en artikkel av fitnessbloggen: Du trenger ikke nødvendigvis ha superkorte pauser mellom settene(med mindre du kjører sirkeltrening eller trener høyt repetisjonsantall for forbrenningseffekt), men tren intensivt - fokuser 110% på det du driver med mens du trener og ta den sosiale kosen før eller fortrinnsvis etter trening. Sett deg i sofakroken med en proteindrink og litt raks karb og ta den velfortjente belønningen i etterkant av økta! Jeg trener tungt på markløft og Knebøy, men annet en det begynte jeg å bli usikker. Jeg ønsker å gå opp i muskelmasse og ned i fettprosent. Løper en del intervaller, og kostholdet har jeg også god kontroll på. Men skal jeg trene tungt med 5-8 reps eller skal jeg (som de skriver i artikkelen) trene med høyt repitisjonantall for forbrenningseffekt?? Veldig usikker på hva jeg skal gjøre her nå. Har hele livet hatt lyst på flat mage med sixpack, så det er (dessverre) hovedmålet for øyeblikket! Ønsker selvsagt en viss muskeltone i tillegg, ellers ser det bare dumt ut Hva er riktig her, hehe? Noen meninger og synspunkter?
  7. Hei Lurte på en liten ting ang. 2 skulderøvelser I treningsopplegget mitt har jeg skulderpress stående med stang, så skulderpress sittende med manualer Er dette helt idiotisk? Trener disse her akkurat de samme delene av skuldrene? Altså, spørsmålet er: Holder det med bare en av de?
  8. Tittelen sier vel alt. Skal jeg løpe intervallene mine (15 min) før eller etter styrkeøkten min Begrunn gjerne svaret ty
  9. Hei bro Tar det samme og lurte på akkurat d samme. Anbefaler at du tar pillen rett før frokost, for da slipper du magesmertene. Det funker ihvertfall for meg
  10. Ja, herregud! Ettersom det ikke er noe "uetnisk" med å ta steroider i filmbransjen tror jeg det er flere som tar den veien og jeg forventer verken å få samme muskelmasse eller fettprosent som noen av disse men noe i den duren hadde vært noe
  11. Hei Jeg er en 17 år gammel gutt på ca. 72-73 kg. Jeg startet på sats etter sommeren og fikk ett treningsopplegg av en pt der. Om det var lagt for meg eller ett "standard" de gir ut til alle er jeg usikker på. Jeg trener ivrig og er motivert på å endre fysikken men usikker på om jeg trener riktig. Jeg har enda litt fett på magen og løper en del får å bli kvitt siste resten Målet mitt er å bli sterke og ha større muskler samt en lav fettprosent og gjerne litt magemuskler[ATTACH]121484[/ATTACH]syntes han her så råbra ut! Og går for noe i den duren nederste vedlegget er opplegget jeg fikk av pten. Jeg blant annet usikker på ben og bryst. trener jeg litt lite bryst? trener jeg bena riktig? vil ha markerte muskler på bena, og ikke særlig mye større enn jeg har nå Setter pris på tips og kritikk
  12. Her er da treningsopplegget mitt. Det er ikke helt nytt ettersom disse bildene lå på mobilen og alt på pcen ble slettet så har jeg ikke fått oppdatert vektene osv. Haters start hatin Hva syntes dere? Har dere noen tips?
×
×
  • Create New...