LeanMachine Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 herlig, ser nemlig at de er på tilbud på g sport nå hvilken størrelse? EEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Jeg vet ikke, jeg fikk de i gave .. Er det flere str? I såfall tror jeg jeg har de største. Får hvertfall plass til kvalmt mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperMom Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Bag?? haha.. sko med hansker oppi i den ende hånda, vannflaske i den andre. Mobilen i lomma, hvor jeg loggfører i notater :cool: keep it very simple!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schwarzenegger Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Albutarex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHP Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg bruker bilen som treningsbag. Funker bra det Astriiiixxx, marlenss og LeanMachine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChristianR Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kan aldri få stor nok treningsbag Innhold pr.dags dato 2 x løftebelte 1 par Nike basket-sko (Stukket hull på dempingen, brukes til knebøy/markløft) 3 x drikkeflasker/shakes Kalk Strikk (Til oppvarming) 2 x løftebånd/straps 2 x støttebånd Mobilholder (Til å ha feste på arm) 2 x Headset 1 halvspist PF proteinbar 1 Litago sjokomelk 2 x svamper (Til pullups, kabelroing etc) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lonepone Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Drikkeflaske Proteinpulver Liten boks med mandler To par sko- flate til beindag og løpesko. Treningshansker Hoppetau Deo Hengelås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Clenbuterol D-bol HGH Albuterex *Pleier altså å ha dette i rumpetaska mi, bruker ik treningsbag. Albutarex Ja du sa det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schwarzenegger Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja du sa det. Ok, beklager på det sterkaste. Håper det går bra med deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damdidam Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 EEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Jeg vet ikke, jeg fikk de i gave .. Er det flere str? I såfall tror jeg jeg har de største. Får hvertfall plass til kvalmt mye Har du den største så er den typ 140 liter eller noe. Den er SVÆÆR! De finnes i XS-XL. Jeg bruker en i XS (25-30L) - perfekt til treningstøy, dusjeting, jobbklær, PC og matpakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ok, beklager på det sterkaste. Håper det går bra med deg. Tvilsomt.. Dobbel dose er sjelden bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingrid Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Fivefingers Asics joggesko Hengelås Lommebok Loggbok Øreplugger til mobilen Håndkle om jeg vet jeg skal løpe lenge eller kjøre mye intervall En ullgenser til å ta på meg etterpå Tamponger Pulsbelte Solariumsbriller Bodylotion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 EEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Jeg vet ikke, jeg fikk de i gave .. Er det flere str? I såfall tror jeg jeg har de største. Får hvertfall plass til kvalmt mye Har du den største så er den typ 140 liter eller noe. Den er SVÆÆR! De finnes i XS-XL. Jeg bruker en i XS (25-30L) - perfekt til treningstøy, dusjeting, jobbklær, PC og matpakker 30 liter er jo som en vanlig ryggsekk Skal kjøpe i M, det er 72 liter, ganske mye det og! Damdidam, er det plass til både litt skoleting (dvs. PC, to-tre bøker, mat, vannflaske, og treningstøy, sko, håndkle, såpe osv.) i den 30 literen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 1 par converse all stars 1 par Gasp shorts 1Gasp trøye, uten ermer drikkeflaske shaker m protein og kreatin matboks, tom, etter lunsj hengelås siste eks. av den amerikanske utgaven av hustler til togturen hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joakimz Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 - Vektløftersko - Håndleddsbind - Proteinflaske + kreatin, protein - Banan - Redbull - Rød strikk - Klær - Bluetooth headset - Golfball - Belte - Termos - Flytende kalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusty Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg bor ca 20 meter fra treningssenteret mitt, så jeg har kun med meg vann, banan og loggbok i baggen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaMarie Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Treningsdagbok, treningssko, treningsklærne mine, skiftesokker, beholder til å ha iphonen i, øreplugger, vannflaske, og noen ganger riskaker/rosiner og proteinshake, men har begynt med å bare lage noe hjemme siden jeg bor 2 minutter fra treningssenteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Styrketrening: Mp3-spiller og hengelås til skapet i lomma, så jeg kan legge inn jakka mi der. Treningssko og vannflaske i hånda. Krav Maga: Treningssko KM-bukse/t-skjorte Tannbeskytter Leggbeskyttere Susp Belte (blått med en stripe ) Vannflaske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damdidam Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 30 liter er jo som en vanlig ryggsekk Skal kjøpe i M, det er 72 liter, ganske mye det og! Damdidam, er det plass til både litt skoleting (dvs. PC, to-tre bøker, mat, vannflaske, og treningstøy, sko, håndkle, såpe osv.) i den 30 literen? Litt større enn en vanlig sekk.. Jeg får plass til pc, bok, treningssko, shaker, drikkeflaske, stort håndkle, lite håndkle, jobbklær, toalettmappe, sminkepung og to (ganske store) matbokser. Men da spillet jeg litt tetris når jeg pakker ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen-h Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 -Shake -Treningsbok -Penn -Vannflaske Trenger ikke mer enn dette, resten har senteret (belter, håndleddstøtter, magnesium, strikker, ruller, lacrosseballer osv.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amelone86 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Lister er gøy! Men himmel og hav, dette ble jo langt som et vondt år! Ikke rart jeg ikke klarer å lukke bagen ordentlig. - Belte - Knevarmere - Wristwraps - Bananer i lange baner - Nøtter og/eller proteinbar - Magnesiumblokk - Vannflaske - Loggbok og fin, lilla penn - Knebøysko - Converse til det som ikke er knebøy (knebøyskoene er satans varme! ) - Strikker til chins o.l. - Inngangskort - Toalettmappe - Et hav av ekstra hårstrikker - Hårbøyle - Ekstra sokker - Utallige mengder tomme plastposer Og skumrulle & treningstøy i hånda Ser ut som jeg skal flytte hver gang jeg tusler til trening. Men alt er i bruk hver gang! (kanskje med unntak av alle plastposene... ) Oddis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.