f4ts0 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Shiek belte stropper stor vannflaske håndkle headset treningssko og litt mynter til evt solarium Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fit91 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 - Lommebok - Hansker - Vannflaske - Program - Headset - Masse annet som ikke trenger å være der(trenger en opprensk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne_ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ipod Skumrulle Lacrosseball Strikk til chins, drips, tøying ++ Vannflaske Fres Joggesko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiguan Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Joggesko Treningshansker (opprevnet, må kjøpe nye snart) Hårband (av og til, som regel ikke når jeg trenger det) Nøkkelkort Vannflaske som lekker Loggbok Colgate-penn Frisk, fra den gang jeg var syk. Et halvt mikrofiber towel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrengtpolvott Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Et par converse sko Better Bodies treningsbukse T-skjorte Styrkeløftbelte Håndleddstøtter Vannflaske Treningsloggbok m/ penn MP3-spiller Toalettmappe Håndkle og nytt skift til etter trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Riskaker En boks med proteinpulver Shaker Jack3d Joggesko Hansker Høretelefoner Penn Notatbok Hårstrikker Hårbånd Beskyttelsesdeksel til telefonen (mister den i gulvet og på mølla hele tiden) Skaplås FRES Pulsklokke + pulsbånd Vannflaske Også trengingstøy da! men det byttes liksom ut jevnlig oi, var vist en del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djxjfjsk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Artlig tråd:thumbsup: Morsomt å se alt man har med seg, hva andre trenger og hva som ikke er fullt så nødvendig Dette er hva jeg bærer frem og tilbake når jeg skal trene (når jeg sparer dusjen til jeg kommer hjem, gidder ikke remse opp alt jeg har med da! : - treningssko - proteinshake - pulsklokke m/tilbehør.. - hengelås - lommebok - strikk - Hårspray - lusespenner - sminke - tyggis - headsett - fuktighetskrem - bar - vannflaske - Penner - parfyme Hmm, var vist en del her likevel.. .Cathrine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dusjer hjemme, så; Sko Treningsprogram Penn til å ta notater iløpet av økten Mp3 Vannflaske Kalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vheissu Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Adidas sko Ørten forskjellige t-skjorter Tre shortser MANGE shakere som burde vært vasket To par hodetelefoner Uendelig med single sokker IPhonegreie til å ha rundt armen Burde nok rydde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Faen så mye dall dere drasser med dere da! Sko vannflaske hengelås magnesium Svein Erik, minimjau, Asster og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EagleArc Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vis jeg ser bort i fra det jeg har på meg når jeg ankommer "treningsstudioet", kan knapt kalle det det ^^, så har jeg med meg: - Sko - Vannflaske Velvet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikkewa Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ikke treningsbag:eek: Men har en jakke med med noen fine lommer! Penn + papir iPod Husnøkler iPhone Så er joggeskoene på beina, headsettet til iPoden på hodet og kombinert adgangs- og skaplås-armbånd på armen:D Velvet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årolilja Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hehe, eg er ei slik som har mykje dall i bagen... Treningsklede Mobil Ipod Hanskar Loggbok Vassflaske med bcaa Smartshaker med protein (til både før og etter økta) og kreatin Løpesko Five finger shoes til beinøkter Penn Lommebok Og masse anna stæsj eg treng iløpet av ein dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hva har jeg i sekken min på trening? To par sko. Henholdsvis Inov8 f-lite 230 og Inov-8 bare XF 210. Grunnen til at jeg har to sko, er at xf skoene er helt nye og tilnærmet uten såle. Det tar litt tid å venne seg til dette.. Vannflaske Hengelås Flytende kalk Diverse plaster for hender og føtter Sportstape Selvlaget økter med mye pullups osv. Modifisert buddy lee hoppetau. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Stropp og tau for å henge ekstravektene i på chins Handkle Flytande magnesium Stoppeklokke Måleband for å måle avstand mellom ringane på stenger Drikkeflaske Penn Strikk til oppvarming "Klubbe" av eit handkle og knestropper som brukast som kloss på benkpress Sandisk Sansa og Shure E3C pluggar med masse sint musikk [ATTACH]30169[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exposure Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det varierer selvsagt litt. Håndkle Treningsklær To vannflasker Shaker m/protein Hengelås Sportstape Leggbeskyttere 12 oz hansker Sekkhansker Ankelstøtter Tannbeskytter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torjus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Styrketrening: Handledd-wraps Shorts T-skjorte BCAA Vannflaske Treningssko Hengelås Proteinshake Øretelefoner MMA Hand-wraps Boksehansker MMA-hansker Legg-beskyttelse Shorts Rashguard Tannbeskyttere Susp Vannflaske BCAA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treverk Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg bor rundt 150 meter fra treningssenteret, så her pakkes det lett. Tar med meg innesko, vannflaske, medlemskort og visakort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StuntmanMike Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 +Sko +Håndkle +Rene klær (olabukse, t-skjorte, sokker og boxer) +Vannflaske +Smart shaker med pulver +Hoppetau +2 kokte egg (har med på jobb) +Asan 3-i-1 dusjsåpe +Hårvoks +Antiperspirant +Eau de toilette +Hengelås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det varierer fra trening til trening. Liker å mikse opp hva jeg glemmer fra gang til gang. Får stort sett alltid med meg knebøysko, knevarmere og belte i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.