Jump to content

f4ts0

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About f4ts0

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/13/1989

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvilken størrelse bruker du i sko til vanlig? :)
  2. Fisker på kystbåt. 600 000-900 000kr alt etter kor store fiskekvotene er og om me klara å få dei oppfiska. Flott yrke! Jobbar ca 90-130 dagar i året og får sjå mangen fine plassar langs heile norskekysten
  3. Noen som har tips og triks til hvordan man får foreksempel eggerøre med og uten eggeplommen til å ikke smake egg? Det er genialt enkelt og smøre sammen en eggerøre, men begynner å bli mektig lei smaken!
  4. Samboeren kjører toyota avensis stasjonsvogn 1.8 bensiner fra 2005, mens jeg kjører VW caddy 1.9td 2006
  5. Proteinpannekake av merke nutritech med 20g bakepro og litt mager vaniljekesam oppi:) Jordbærsyltetøy og kvitost oppå pannekakene, og melk attåt:-)
  6. Hva med følgende: Mandag - bryst, skuldre, biceps, triceps Tirsdag - bein Onsdag - Fri Torsdag - rygg, biceps Fredag - bryst, skuldre, triceps Lørdag - Fri Sømdag - rygg (bare tung markløft og stående roing)
  7. Hva mener dere er det beste oppsettet for et treningsprogram viss en vil trene alle muskelgrupper 2 ganger i uka og ha fokus på bygging/volum?
  8. Tror pec dec heter "machine fly" på jefit :-)
  9. Såg for ikke lenge siden 2 16åringer som tok sittende skulderpress med 42,5kg manualer, bevegelsesbanen var ca 10-12cm og bådde løftern og spottern hadde pusteproblemer etter endt sett.. Det de holdt på med var jo mot all sunn treningsfornuft, men for min del blir det omtrent bare underholdning:) ei uke seinere var det en som spurte hvorfor de ikke brukte litt mindre vekter og en mer riktig utførelse, hvorpå han forklarte og viste dette med 20kg manualer.. Uka etter økte de til 45kg manualene, da måtte eg flire! Men gidder ikke å bruke tid på å påpeke feil og mangler ut av det blå, men viss personer uten noe erfaring spør om hjelp eller rettledning syns eg det er utruli gøy å hjelp og riktig utførelse av øvelser! Husker veldi godt hvor behjelpelige forskjellige personer var når eg var fersk og spurte etter hjelp, og hvor lite behjelpelig de som bare sa at "du gjør det feil" var...
  10. Har vert ilag i snart 5 og eit halvt år, og sambuara i halvannet år:) og den første av våre arvinger er på vei og kommer i slutten av september:-) Gnisten blir opprettholdt ved at eg lager mat OG tar oppvasken når hun kommer fra jobb, og hun baker til meg;) det er mye kjærlighet i gode bakevarer! Også det at hun er gravid har gitt mye glede i hverdagen:)
  11. Per dags dato er programmet som følger: Mandag - knebøy, benkpress, DB skråbenk, militærpress, Sidehev, benk dips, pushdown ( bein, bryst, skuldre og triceps) Tirsdag - rygg, lett biceps og mage Onsdag - bryst og triceps Torsdag - bein og mage Fredag - skuldre og biceps Lørdag eller søndag - markløft og inverted rows ( kanskje mage) Med dette programmet får eg trent alle muskelgruppper to ganger i uka, men føler at programmet ikke er helt optimalt. Så hva syns dere er det beste oppsettet for å trene alle grupper to ganger i uka? :-)
  12. Har en kompis og ei venninne som begge har kjøpt pistachio smaken, og skryter veldi over den! Sier det smaker som pistach is
×
×
  • Create New...