timich Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Sykkelsko "Tå-sko" (five fingers) til styrketrening Løpesko Hansker Toalettsaker Hengelås Håndkle Vannflaske Ab-roller Beskyttelse til å ha rundt vektstanga Hodetelefoner Loggbok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moniique Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Trenings sko Joggesko Trenings klær Hansker Vannflaske Protein shake til etter trening Ipod Hårstrikk Håndkrem Trenings program og penn Lepsyl Mobil Nøkkelkort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege Slåttum Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Innesko, vannflaske, penn og papir, banan, håndkle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkman Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Justérbare turnringer, ser frem til å bytte treningslokale så jeg kan feste de i en bjelke og ape ivei Hvor kjøpte du ringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cosmobot Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Hvor kjøpte du ringene?eBay! Tror de er kliss like disse, men finnes sikkert billigere om du leter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkman Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Takk for raskt svar Akkurat sånne ringer jeg har vært på utkikk etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi90 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Gode løpesko Drikkeflaske Headsett Mob med musikk Håndkle til treningsbruk Dusjer hjemme da jeg bor 2 min unna treningsstudio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Joggesko, vannflaske og mobiltelefon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Bukse T-skjorte Strikk Vann Shake Belte Ipod Knevarmere Albuevarmere Varmebelte Varmebukse Loggbok Håndleddstøtte Tommestokk Teip Nøkkelkort Rosiner Sko Flytende kalk Hengelås Drareimer Pulsklokke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 TOMMESTOKK ?! Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 TOMMESTOKK ?! Alltid noe som må måles når man trener strongman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Alltid noe som må måles når man trener strongman I dusjen etter trening eller ? 123abc1, Cosmobot, Sofie og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 I dusjen etter trening eller ? Nå skjønner jeg ikke hva du sikter til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michiko Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Bukse Topp Genser Truse Sokker Noen ganger Bh, men ikke i dag. Såper Litt sminke Deo Fuktighetskrem Håndkle Hengelås Vannflaske Shaker med proteinpulver Loggbok og penn Studentkort Hårnåler Strikker Noen ganger er jeg gal og tar med sko, eller glemmer diverse annet (som topp eller håndkle). Trener som regel før skolen (på skolen) og jeg busser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineH Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Dette har jeg i treningsbagen: Rååååsa treningssko Rååååsa iPod Shuffle av eldgammel årgang Rååååsa MiuMiu-lommebok Rååååsa hårstrikk SATS-kort Hengelås EOS lepomade (parabenfri) Håndkle Sjampo (parabenfri) Balsam (parabenfri) Bodylotion (parabenfri og økologisk) Såpefri såpe (parabenfri og økologisk) Deo Vannflaske Ikke på bildet: hvit iPhone (den tok bildet!) ubertass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har alltid med meg vesken i tillegg til bagen, så det meste av dilldall er der. I treningsbagen har jeg: Treningsko Treningsklær (tights, sportstopp og t-skjorte) Rent skift Drikkeflaske Mange hårstrikker og fliseklemmer Sminke Treningshansker Sjampo Balsam Såpe Håndkle Rosiner Diverse løsark som bare havner der Ikke så mye skrot mao, men den føles alltid fryktelig tung å slepe med seg hele dagen uansett *pust pes* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 * Glemte det viktigste; proteinpulver! Alltid like herlig å helle i seg etter trening:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grethe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Lommebok- sko- håndduk- vannflaske- barer- penn- treningskort- solariumsbrilleting- kleenex- hårstrikker- hårklyper- et par lypsyler- sportstape- gnagsårplaster og stift- kvitteringer- bricanyl- myggservietter-tyggis. Har også med wezc headsett og en samsung galaxy med mine spotify spillelister, stoppeklokke og div apper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
auk89 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Treningsbaggen for tiden inneholder: 1 tigerbalsam 1 varmestift 1 mild varmekrem 2 albuevarmere håndledds støtter 3stk knevarmere Knebøysko Klatresko 1 markløftdrakt Reimer 1 stor pakke rosiner Flytende magnesium Magnesiumskloss Neopren varmebelte Styrkeløftbelte 1 wintertacky (klister til stein/dekk) 1 training tacky (annet type klister til stein/dekk) 1 neopren varmeshorts Det var vel det tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Cathrine Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hva er det man ikke har i bagen... *Sko *Wristwraps *Reimer *Tommy kono knebind/varmere *Magnesium(kalk) *Program *Shakere med jack3d, prottis, bcaa *Lås *Pulsklokke og belte *Koss og shuffel *Shades *Lommebok: treningskort og småpenger til sol *Toalettmappe med alskens rask en jente kan trenge *Leppomader, tyggiser, pastiller, krem til solarium Sleng oppi en banan og treningstøy- så er man i boks og som regel en prottisbar eller fem, men de er spist opp.. Djxjfjsk og Natalie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.