Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Har nok en del igjen ja... Ihvertfall 8 kg.

Her er det jeg har spist i dag:

Mat i dag har vært:

Kylling til frokost

1 skyr etter trening

Salat med sashimi, laks og kamskjell til lunsj

1/4 proteinbar på vei hjem

Karbonadekjøttdeig, sopp, brokkoli og blomkål til middag

Kylling til kvelds og 1,5 dl proteinshake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig lykke.

har du hatt refeeds?. Kan hende at forbrenningen din har gått i lavgir, og dermed gi den refeed vil starte den opp i normal modus.

Men om du har hatt vanlig refeeds skal ikke dette være nødvendig.

Utifra kcal inntaket ditt som missi sier, så burde du ha gått ned endel.

Spørsmålet kan jo også være hva spiser du på disse refeed dagene eventuelt?. putter du i deg godterier, et par vinglass og litt potetgull, eller tar du bare et "vanlig" måltid?.

Tror jeg begynner å komme inn i ketose etter reefeed og har følgende symtomer:

- Føles ut som jeg kommer i overgangsalderen. aka kroppen brenner opp

- jeg er svimmel, og kvalm

- totalt utmattet

- ånden begynner å lukte bajs.

Helvete ta, hva gjør man ikke for å gjøre udyret til skjønnheten.

Hvis jeg ikke har mer selvdisiplin neste år så jeg slipper dette, så tror at jeg tar en tidlig avskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig lykke.

har du hatt refeeds?. Kan hende at forbrenningen din har gått i lavgir, og dermed gi den refeed vil starte den opp i normal modus.

Men om du har hatt vanlig refeeds skal ikke dette være nødvendig.

Utifra kcal inntaket ditt som missi sier, så burde du ha gått ned endel.

Spørsmålet kan jo også være hva spiser du på disse refeed dagene eventuelt?. putter du i deg godterier, et par vinglass og litt potetgull, eller tar du bare et "vanlig" måltid?.

Jeg har hatt refeeds, men de to første gangene så spis te jeg litt feil, les: spiste vanlig pizza og sjokolade. Nå på lørdag spiste jeg PSMF til kvelden da jeg spiste sushi. Og vin,ja..... Men tror ikke det har mest å si...

Ja, jeg er forresten jente, 40 år og prøver å se hvor ekstrem jeg klarer å dra kosthold og trening før jeg blir for gammel ;-) Da må jeg først bli kvitt en del fett, bevare de musklene jeg har, for så å bygge muskler videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er forresten jente, 40 år og prøver å se hvor ekstrem jeg klarer å dra kosthold og trening før jeg blir for gammel ;-) Da må jeg først bli kvitt en del fett, bevare de musklene jeg har, for så å bygge muskler videre :)

Ok :) Jeg går sjelden ned om jeg har mens feks, da står jeg alltid stille, sånn apropos det liksom ;) men du klarer det, bare gi det litt tid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noen tegn til dårlig ånde, jeg. Er dette noe som rammer alle, eller bare noen? :)

Hvis du søker etter tegn på å være i ketose, så er dårlig ånde noe du IKKE vil søke etter :p

Mange opplever svimmelhet, kvalme, slapphet, irritabel.

Mens noen får mere energi.

Som missi sa tidligere i denne posten så er nok det beste å skaffe seg en ketose versjon av graviditets testen, får denne på apoteket.

vet ikke hvor mye denne ca koster, men kan vel ikke være all verden.

Men så sant du holder deg innenfor inntaket av karb. fett og kcal så skal du gå inn ketose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du søker etter tegn på å være i ketose, så er dårlig ånde noe du IKKE vil søke etter :p

Mange opplever svimmelhet, kvalme, slapphet, irritabel.

Mens noen får mere energi.

Som missi sa tidligere i denne posten så er nok det beste å skaffe seg en ketose versjon av graviditets testen, får denne på apoteket.

vet ikke hvor mye denne ca koster, men kan vel ikke være all verden.

Men så sant du holder deg innenfor inntaket av karb. fett og kcal så skal du gå inn ketose.

Har hatt veldig bra vektreduksjon til nå (Snart ferdig med uke 2) - Fra 119 kg til 113 kg til nå. Merket mye lett kvalme hver gang jeg spiste i begynnelsen. Økt sult, og redusert energi, men så boosta energien seg opp igjen. Nå går det litt opp og ned, men er stort sett i pluss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har noen råd til meg?

Hvordan spiste du før du starta på PSMF?? Hvis du har telt kalorier en stund, kan kroppen din ha skrudd ned forbrenningen. Da kan det lønne seg å kjøre et par uker vedlikehold for å booste forbrenningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...