Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Jeg prøver psmf for første gang, og har foreløpig holdt på i 4 dager. Kroppen min har alltid reagert raskt på faste, og jeg har allerede gått ned nesten 2 kg. Spørsmålet mitt er til dere som har brukt psmf flere ganger: hvordan begynner dere å spise "vanlig" igjen etter endt diett? Begynner dere rett på igjen med vanlig kosthold, eller en gradvis opptrapping?

Oi, så bra!:) Hvordan ser en typisk dag ut for deg når det gjelder mat om jeg får spørre? :)

Er på min 2 dag idag jeg. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk stort sett i: karbonadedeig, strimlet svinekjøtt, tunfisk, torsk, litt laks, kyllingfilet, kesam, cottage cheese, brokkoli, blomkål, salat, paprika, løk :)

Hvis du ser her:

http://enstrammerelinje.wordpress.com/category/kosthold/

Blar litt ned så finner du litt utvalg av hva jeg spiste!

Hærlig! Tusen takk! Bare så du vet det, så er du en motivasjon for alle oss andre!:) Veldig bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvorfor jeg er slapp, det var ikke det som var spm ;) Greit å svare på det jeg spørr om kanskje.

Jeg lurte på om det ville ødelegge mye å spise "cheatmeal" med en del karb nå. Men glem det.

Jeg håper kanskje å få noe smarte innspill.

Jeg synes du fikk et ganske greit svar jeg - at du allerede har bestemt deg for at det du gjør er riktig er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten finner du deg en vanlig diett, eller så trener du 3x45min styrke som anbefalt på PSMF. Måten du holder på nå ender veldig ofte med at kroppen får nok. Det er heller ikke spesielt gunstig for å holde på muskler eller å miste fett når du kjører kroppen helt ut og kortisol går i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg blande PSMF og PF?? Jeg spiser ca 600g kjøtt/fisk/fulg + grønnsaker og 1 cc om dagen.. liker å fordele dette over 2 måltider. Tar bcaa da jeg trener på fastende mage. Og proteinshake etter trening.

Bør jeg få i meg mer/mindre ifølge psmf dietten?? Startet mandag..

Jepp det kan du helt fint. Som med alle andre modifikasjoner på dietten bør du enkelt og greit kjenne etter om du mer sliten og sulten når du gjør forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg blande PSMF og PF?? Jeg spiser ca 600g kjøtt/fisk/fulg + grønnsaker og 1 cc om dagen.. liker å fordele dette over 2 måltider. Tar bcaa da jeg trener på fastende mage. Og proteinshake etter trening.

Bør jeg få i meg mer/mindre ifølge psmf dietten?? Startet mandag..

Sålenge du tar bcaa for å bedre proteinsyntese og trives med å spise slik så ser jeg ingen problemer. Jeg har selv spist 2 måltider til dagen og periodisk faste på PSMF-diett. Skader nok ikke om du har legger til en karbokilde på treningsdager. Tar du omega-3-tilskudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...