Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Smakte på Cottage Cheese i dag, for første gang. Har alltid trodd at det var ekkelt av en eller annen grunn, men det var jo supergodt! Bedre enn kesam, vil jeg si. Hadde litt f-light saft (eple & pære) og litt kanel på, og konsistensen med saften ble jo akkurat som riskrem! Smakte snadder med søtning på.. det lukter jo ingenting heller, så det går sikkert greit å spise uten noen ting på også eller hva?

Jeg ville hatt noe på det, men er sikkert spisebart uten.

Btw, jeg forstod nicket ditt først nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde en tabbe i går! Var på jobb, og der har vi jo buffet i restauranten hver dag som vi ansatte kan spise av.. jeg hadde derimot tatt med matpakke! Merket at jeg var litt sulten og siden det tross alt var dagens siste måltid måtte jeg kjøre på med mer grønnsaker for å holde metthetsfølelsen bedre.. så jeg gikk i buffeten og hentet meg en hau med grønnsaker, men det viste seg at de var smørdamet! Det var litt ufint syntes jeg..

Tror dere at det blir mye kcal av det, eller er det mest smaken som setter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier 80 kg nå. Veide 84 før PSMF :) Har allerede tatt av meg de "verste" 20 kiloene.. Så nå skyndter jeg meg sakte..

Det er rette innstillingen. Jeg har selv fullført en runde med PSMF tidligere og merker at det går treigere denne gangen. Heldigvis er det en såpass lett diett å følge for min del, at det koster meg ikke mye å holde det gående selv om jeg ikke ser de helt store resultata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rette innstillingen. Jeg har selv fullført en runde med PSMF tidligere og merker at det går treigere denne gangen. Heldigvis er det en såpass lett diett å følge for min del, at det koster meg ikke mye å holde det gående selv om jeg ikke ser de helt store resultata.

Skulle gjerne blitt kvitt alt på engang, men det er da ikke mulig, med mindre man har tenkt å la seg operere :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne blitt kvitt alt på engang, men det er da ikke mulig, med mindre man har tenkt å la seg operere :p

Hehe, ser den. Om det er noen trøst så tror jeg neppe vektreduksjonen hadde vært varig om det var et så lite krevende prosjekt som skulle til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver psmf for første gang, og har foreløpig holdt på i 4 dager. Kroppen min har alltid reagert raskt på faste, og jeg har allerede gått ned nesten 2 kg. Spørsmålet mitt er til dere som har brukt psmf flere ganger: hvordan begynner dere å spise "vanlig" igjen etter endt diett? Begynner dere rett på igjen med vanlig kosthold, eller en gradvis opptrapping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...