Raptorial Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Soooo... Moral of story; sew your ass shut before eating at Cock's and Cows? Siter
Drlegendary Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Raptorial skrev: Soooo... Moral of story; sew your ass shut before eating at Cock's and Cows? Yes. Siter
Aurelius Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Cock's and Cows? Høres ut som en organisasjon for zoofile:$ Men burgern ser absolutt kurant ut ja:D TEW og FitFish 2 Siter
Drlegendary Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Aurelius skrev: Cock's and Cows? Høres ut som en organisasjon for zoofile:$ Men burgern ser absolutt kurant ut ja:D Å det bildet representerer ikke det orgasmiske synet jeg fikk foran meg en varm dag 18. Juli. Siter
FitFish Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Drlegendary skrev: Å det bildet representerer ikke det orgasmiske synet jeg fikk foran meg en varm dag 18. Juli. Er det burger, ikke brød øverst?! Siter
Tiwas Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Raptorial skrev: Soooo... Moral of story; sew your ass shut before eating at Cock's and Cows? .jpg] Aurelius 1 Siter
Keegil Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "Drlegendary skrev: Grovt og ordentlig digg brød øverst "FitFish skrev: Herregud, jeg SKAL dit!!!!! OMG di har GRÅVT brø på burgern, jei måååå spise der!! )) <3 #fitness SlayerDad, Aurelius og FitFish 3 Siter
CamillaO Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Lagde disse nettopp, en slags krysning av blondies og cookies med biter av MilkyWay og hvit sjokolade. TEW, FitFish, Tonje_86 og 6 andre 9 Siter
CamillaO Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 "miaheart skrev: CamillaO Oppskrift? Selvsagt! 125 g hvetemel. 200 g brunt sukker. 1/2 ts bakepulver. 1/8 ts natron. Litt salt. Bland alt det ovenfor sammen. Smelt så 75 g smør og hell oppi det tørre. Bland også i 1 egg og 1 ss vanilje ekstrakt - bland det godt sammen. Så kan du helle i hva enn ditt hjerte ønsker - sjokolade, nøtter, Oreo, marshmallows... Kle en bakeform med bakepapir og spre røra i. Stek i en forvarmet ovn på 175 grader i 25 minutt +/-. La den kjøle en liten stund og skjær i biter. Den blir fastere når den har kjølt. Nyt! miaheart og FitFish 2 Siter
SlayerDad Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 To hjemmelaga burgere med brie. Litt creme fraiche. Litt stekt sopp. Salat. Truls, CamillaO, Tronaldo og 4 andre 7 Siter
Aurelius Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 "Gamlebyen skrev: To hjemmelaga burgere med brie. Litt creme fraiche. Litt stekt sopp. Salat. [ATTACH=full]148799[/ATTACH] Dat cock sauce, lurking in the background <3 Tiwas, XtrM, SlayerDad og 1 annen 4 Siter
SlayerDad Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 "Aurelius skrev: Dat cock sauce, lurking in the background <3 Gotta have some of that red cock sauce on mah meat! CamillaO og Aurelius 2 Siter
Andreas87 Skrevet 22. august 2014 Skrevet 22. august 2014 Grilled mac and cheese sandwiches in tomato soup shots Keegil, CamillaO, Aurelius og 6 andre 9 Siter
SlayerDad Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Pannestekt steinbit med srirachaglaze og kålstuing CamillaO, wingeer, Tiwas og 8 andre 11 Siter
Tiwas Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg ble motivert av Gamlebyen over her. Srirachi er konge Her er min andre test i Philips' Airfryer. Det er svinestek med sennep, soyasaus og glasert med agavehonning med cayenne-pepper, friterte potetskiver (fritert med kokosolje ) og en kald saus av creme fraiche, sennep og srirachi. Svinefileten ble herlig sprø av honningglasuren ubertass, SlayerDad, Andreas87 og 2 andre 5 Siter
SlayerDad Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 "Tiwas skrev: Jeg ble motivert av Gamlebyen over her. Srirachi er konge Her er min andre test i Philips' Airfryer. Det er svinestek med sennep, soyasaus og glasert med agavehonning med cayenne-pepper, friterte potetskiver (fritert med kokosolje ) og en kald saus av creme fraiche, sennep og srirachi. Svinefileten ble herlig sprø av honningglasuren [ATTACH=full]149591[/ATTACH] DAYUM det ser digg ut! Det var først i våres at jeg prøvde Sriracha. Nå har jeg den på mye. Må begrense meg merker jeg Siter
Aurelius Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 "Gamlebyen skrev: DAYUM det ser digg ut! Det var først i våres at jeg prøvde Sriracha. Nå har jeg den på mye. Må begrense meg merker jeg Begrense seg. Med Sriacha. What blasphemy is this !?!? www.theoatmeal.com/comics/sriacha Jeg har en oppskrift på Sriacha - iskrem liggende her et sted, skal se om jeg finner den:p Tiwas, TEW, wingeer og 3 andre 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.