Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Annonse

*en fyr som mimer til eye of the tiger*

Jeg har ikke sett noe særlig på Supernatural så det er sikkert noe vesentlig jeg går glipp av her, men hvorfor syns folk disse musikkvideoene deres er så festlige?

Opplys en Supernatural-noob den som kan.

Jeg har ikke sett noe særlig på Supernatural så det er sikkert noe vesentlig jeg går glipp av her, men hvorfor syns folk disse musikkvideoene deres er så festlige?

Dean er kul.. Dean er en av hovedkarakterene. Kan ikke forklares, du må nesten se serien om du vil forstå :p

Annonse

Jeg ser heller ikke på Supernatural, videoen er bare morsom fordi han er morsom I guess. I laughed :D

Især 'Eye of the tiger'-episoden blir særdeles mye bedre om man har sett episoden den hører til (Yellow Fever heter da den episoden). Dean (som lip syncher) er eternal badass, hvorpå han i den aktuelle episoden får da denne Yellow Fever, og ender opp med å bli superpyse på alt og alle. Dean er samtidig en god fan av god gammel rock, og Eye of the tiger vil jo da passe rett inn på playlisten. Han liker også big busty asians. Ikke at det er relevant til dette på noe vis.

Anywho! Den videoen kommer på slutten av episoden, når Dean har blitt seg selv igjen, som et bevis på at Dean = Badass.

Og fordi Chevrolet Impala 67-mod er drømmebil.

Og med det håper jeg du nå allerede har funnet et sted å streame Supernatural s01e01 fra.

Især 'Eye of the tiger'-episoden blir særdeles mye bedre om man har sett episoden den hører til (Yellow Fever heter da den episoden). Dean (som lip syncher) er eternal badass, hvorpå han i den aktuelle episoden får da denne Yellow Fever, og ender opp med å bli superpyse på alt og alle. Dean er samtidig en god fan av god gammel rock, og Eye of the tiger vil jo da passe rett inn på playlisten. Han liker også big busty asians. Ikke at det er relevant til dette på noe vis.

Anywho! Den videoen kommer på slutten av episoden, når Dean har blitt seg selv igjen, som et bevis på at Dean = Badass.

Og fordi Chevrolet Impala 67-mod er drømmebil.

Og med det håper jeg du nå allerede har funnet et sted å streame Supernatural s01e01 fra.

har lenge hatt lyst til å se Supernatural, rett og slett fordi jeg har få ganger ledd så høyt, mye og intenst som av de gif'sa på nettet :p

scream.gif

Ser ut som min type humor :D

PS: Shelby GT 500 67'. I regret nothing.NOTHING.

Greier ikke å se greia med Supernatural.

Supervakre mennesker, som strengt tatt er ganske dårlige skuespillere, kjører på med klisjedialog og forutsigbare plot...

Jeg sier ikke at Supernatural er dårlig... iallefall ikke mye dårligere enn andre serier... Men jeg greier ikke å se hvorfor det skal være så fantastisk.

Greier ikke å se greia med Supernatural.

Supervakre mennesker, som strengt tatt er ganske dårlige skuespillere, kjører på med klisjedialog og forutsigbare plot...

Jeg sier ikke at Supernatural er dårlig... iallefall ikke mye dårligere enn andre serier... Men jeg greier ikke å se hvorfor det skal være så fantastisk.

du "hater" vel Firefly og Fringe også da? :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...