Krembolle Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Hadde hatt akkurat samme reaksjon.. Miss Iron og Regina 2 Siter
Cilly Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "Krembolle skrev: Er det grillsesong allerede?? *løper og henter barbecue-sausen* Krembolle 1 Siter
Regina Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "ubertass skrev: NEEEEEEIIIII!!!!! Nå kommer jeg til å ha mareritt i hele natt!!!! Miss Iron 1 Siter
Miss Iron Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "Regina skrev: NEEEEEEIIIII!!!!! Nå kommer jeg til å ha mareritt i hele natt!!!! gjengmentalitet på sitt mest brutale! Siter
Dovendyret Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 "Liberaleren skrev: Hva er vel mer morsomt enn folk som manner seg opp, går ned på kne, frir til sin utkårede og får N-E-I? Fint lite. Fikk helt vondt inni meg nå Fny 1 Siter
okveine Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 ca oversettelse av de ikke-engelske delene: helt fra i går kveld, og utover, har kroppen min brent som en ild. videre, videre, nå rister også hjertet mitt. i kveld skal vi danse, danse. heve sangen og dansen mot himmelen. fort deg, vår champion! i kveld blir vi pirret, ja pirret. alle blir opphisset. vi kan ikke vente lenger, nei kan ikke vente lenger. det er ingen grunn til å vente lenger. oh! jeg kan ikke stoppe. *bob sapp rap lol* dette livets symbol kan, haha, i kveld også bli sett glitrende. fortsettelsen av denne fantasi. alle er nå på vei ut for å finne den. Alle bryter igjennom, bryter igjennom. Alle bryter igjennom sammen. det er ikke skummelt mer. i kveld blir vi pirret, ja pirret. alle blir opphisset. vi taper ikke, taper ikke det er heller ingen grunn til å skulle tape. snart begynner det, begynner det. snart kan det høres, ja høres. det kaller på deg. dette skjelvende hjerte ut til deg. oh! jeg kan ikke stoppe. *bob sapp rap lol* oh! jeg kan ikke stoppe. x2 Fing3rs 1 Siter
PlastBox Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 "KamillaK skrev: ..og sånn er det å være personlig trener i USA. KamillaK, Rek, Lonepone og 2 andre 5 Siter
Gundersen™ Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 Fing3rs, SlayerDad, Parkert_fgmgkh og 7 andre 10 Siter
Liberaleren Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 "Dovendyret skrev: Fikk helt vondt inni meg nå Det beste er vel stakkaren som trøstes av banen av en bamsemaskot! Herregud jeg ler. Siter
ubertass Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 melis1988, Liberaleren, malenesofie og 3 andre 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.